Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@11:02:01 GMT

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۴۲۵

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در یزد

فرمانده منطقه انتظامی اردکان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و اعضای چهار نفره آن شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ سیدرضا صادقیان افزود: با بررسی‌ به عمل آمده مشخص شد که اعضای این باند با اجاره یک واحد صنفی در شهر در حال عضوگیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل فعالیت ، ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه سرشاخه‌های اصلی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی اجناس معامله و ابزار تبلیغات کشف شد.

فرمانده انتظامی اردکان اظهار کرد: با تکمیل تحقیقات پرونده در این خصوص تشکیل و متهمان حسب دستور مقام قضایی با صدور قرار روانه زندان شدند.

صادقیان گفت: تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه‌های اصلی در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت باعث جذب و گرایش جوانان شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی این شرکت بیان کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت‌ها را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Fw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت هرمی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، دادستان مرکز استان گلستان گفت: سر شبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست (Treenvest) در گلستان بازداشت شد.

محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، دیگر سود و اصل پول را نپرداخت.

اسپانلو گفت: تاکنون یکصد نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان افراد در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟