Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) قصد دارد ۵ بازی جذاب سال‌های اخیر والیبال جهان را در کانال یوتیوب خود باز پخش کند که دیدار تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی، در نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میزبانی چین، یکی از این پنج دیدار است.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ این بازی را با حساب ۳ بر ۲ پیروز شد تا به همراه چین راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروقامتان ایران با شکست دادن چین میزبان در دیدار پایانی، برای دومین بار راهی بازی‌های المپیک شدند. این بازی‌ها روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، شنبه و یک‌شنبه پخش می‌شوند.

دیدار تیم‌های پرو و کنیا در جام جهانی ۲۰۱۶ زنان، بازی ایتالیا و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۶ مردان، دیدار چین و هلند در گراند پریکس ۲۰۱۷ و بازی تیم‌های فرانسه و برزیل در قهرمانی جهان ۲۰۱۶، دیگر بازی‌های مد نظر فدراسیون جهانی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: والیبال ایگور کولاکوویچ المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی

نیمه نهایی مسابقات اف‌ای کاپ انگلیس برگزار می‌شود. 

طرفداری | روزهای شنبه و یک‌شنبه، دیدارهای نیمه نهایی اف‌ای کاپ در ومبلی برگزار می‌شود. 

در آستانه بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی، لیست کامل داوران بازی‌ها مشخص شدند. در اولین بازی نیمه‌نهایی که بین منچسترسیتی و چلسی از ساعت 19:45 روز شنبه شروع می‌شود، مایکل اولیور به عنوان داور اصلی حضور خواهد داشت. انتصاب داور سرشناس انگلیسی هفته گذشته تایید شده بود. دیوید کوت و استوارت اتول در اتاق VAR، اولیور را همراهی می‌کنند. دیدار یک‌شنبه منچستریونایتد و کاونتری سیتی (18:00) را نیز رابرت جونز قضاوت خواهد کرد. پیتر بنکس و مایکل سالزبری کمک داوران ویدیویی این بازی خواهند بود. هر دو دیدار در ورزشگاه ومبلی برگزار و در صورت تساوی، فینالیست با وقت اضافه و ضربات پنالتی مشخص می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها