Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@16:03:55 GMT

بازدید کاوه احمدی از خبرگزاری صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۴۶۶

بازدید کاوه احمدی از خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از خبرگزاری صداوسیما بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از خبرگزاری صداوسیما بازدید کرد. در این بازدید احمدی همراه با اکرم شعبانی سردبیر پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه خبرگزاری صداوسیما و به طور ویژه از تحریریه ورزشی بازدید و با خبرنگاران تخصصی حوزه‌های مختلف ورزشی گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار درباره دغدغه‌های کاری و ظرفیت‌های موجود بحث و گفتگو شد. همچنین در بخشی از این دیدار احمدی با مصطفی قمری وفا مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما پیرامون موضوعات کاری و بهبود امر خبررسانی جلسه‌ای داشت.

در این جلسه قمری وفا نیز با بیان اینکه همه توان و ظرفیت خبرگزاری در خدمت ارتقای ورزش همگانی و قهرمانی کشور است، گفت: همکاری و تعامل سازنده بین خبرگزاری صداوسیما و وزارت ورزش در رسیدن به این مهم الزامی است. همچنین  احمدی و قمری وفا با مفید خواندن این جلسه تفاهم خود را در زمینه کار مشترک اعلام کردند.

هم اکنون تحریریه ورزشی خبرگزاری صداوسیما با هشت خبرنگار تخصصی در حوزه‌های مختلف همه اطلاعات و اخبار مربوط به ورزش را پوشش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاوه احمدی صداوسيما خبرگزاری صداوسیما وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است

در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی سرای ایرانی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر هفته گذشته خبر داده بود، بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم های مختلف کشور را برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته تا این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه سازمان صداوسیما اقدامات لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالاها براساس پیشنهاد وزارتخانه های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد.

در حال حاضر با وجود این مصوبه و ابلاغ آن به صداوسیما و وزارت ارشاد همچنان در سطح شهر و رسانه ملی تبلیغ کولرگازی نه تنها متوقف نشده بلکه با نزدیک شدن به فصل گرما با شکل و شمایل جدید انجام می‌شود.

به عنوان نمونه سرای ایرانی بدون توجه به این مصوبه همچنان تبلیغ کولرگازی را در صداو سیما انجام می دهد و خبری از توقف این گونه تبلیغات نیست.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان