Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) میزبان برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیرساختی اربعین حسینی(ع) در استانهای هدف بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) دوشنبه ۱۲ خردادماه میزبان برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیرساختی اربعین حسینی(ع) در استانهای هدف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با دعوت از معاونین عمرانی و دبیران کمیته های استانی استانداریهای ایلا، خوزستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان در دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) وزارت کشور با مدیریت محمدی فر دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) و حضور کوثری فر مدیراجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) و دبیران کمیته های زیرساخت و حمل و نقل و سوخت برگزار شد ، گزارش مبسوطی از اقدامات زیرساختی صورت گرفته و موضوعات حائز اهمیت به تفکیک هر استان طرح گردید.

تمامی دستگاههای عضو ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات زیرساختی انجام شده بعد از مراسم اربعین سال ۹۸ به اهم اقدامات و برنامه ریزیها و اولویتهای عمرانی در دست اجرای سال جاری و اهم نیازمندیها در راستای رفع مشکلات زیرساختی فعلی اشاره نموده و تامین و تخصیص بموقع منابع مالی و همچنین همکاری موثر و بموقع استانداریهای معین در نیل به اهداف و برنامهریزیهای ابلاغی را از ضروریات تحقق این ماموریت برشمردند.  

 در خاتمه این جلسه و پس از استماع نظرات سایر اعضا مقرر شد ضمن پیگیری مطالبات موردانتظار ، جلسات تخصصی با محوریت کمیته زیرساخت به منظور سرعت بخشی و همگرایی عملی به اقدامات و تعهدات استانهای معین در استانهای هدف ، بطور ویژه برگزار و رفع سریعتر نواقص قبلی و اجرای تعهدات ابلاغی بطور خاص در دستور کار کمیته زیرساخت و استانداریها قرار گیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد اربعین حسینی ستاد اربعین اربعین حسینی اربعین ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدامات زیرساختی استانهای هدف اربعین حسینی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.

ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی بارش‌ها در حوضه دریاچه ارومیه
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • تاسیس مرکزی جداگانه برای ترجمه قرآن تصویب نشد
  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد