Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:51:22 GMT

مسی حداقل یک سال دیگر در بارسلونا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۶۱۴

مسی حداقل یک سال دیگر در بارسلونا می‌ماند

مهاجم آرژانتینی قصد ندارد در این تابستان بارسلونا را ترک کند و تا سال ۲۰۲۱ در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی از بند قرارداد خود که می‌توانست در این تابستان بارسلونا را ترک کند استفاده نمی‌کند. ستاره آرژانتینی در تیم کاتالانی خواهد ماند. کاپیتان آبی اناری‌ها حداقل تا سال ۲۰۲۱ یعنی پایان قراردادش در اسپانیا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسی می‌توانست به صورت بازیکنان آزاد بارسا را ترک کند اما تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم نداشته است. باشگاه امیدوار است ستاره آرژانتینی قراردادش را تمدید کند و تا پایان دوران بازی‌اش در این تیم بماند. 

باشگاه‌هایی مانند اینتر و منچسترسیتی منتظر اشاره‌ای از طرف کاپیتان بارسا بودند که هرگز این اتفاق رخ نداد. مسی چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی نسبت به احتمال پیوستنش به اینتر واکنش نشان داد و آن را رد کرد. 

استفاده از بند قرارداد بستگی به احساس مسی داشت. با این حال این بازیکن هرگز از فرصت فسخ قراردادش با باشگاهی که از ۱۳ سالگی برایش بازی کرد، بهره نبرد. ستاره آرژانتینی کمی پس از شروع بحران کرونا اظهار کرد: بارها گفته‌ام اگر باشگاه و هواداران بخواهند من در تیم بمانم، این اتفاق خواهد افتاد. از طرف من هیچ مشکلی برای ادامه دادن وجود ندارد.

اکنون بارسا و بازیکن آرژانتینی باید روی تمدید قرارداد کار کنند که تا سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد. آخرین بار قرارداد مسی در نوامبر ۲۰۱۷ تمدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس