Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@21:18:35 GMT

دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۶۵۶

دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می شود

رییس دانشگاه یاسوج گفت: این دانشگاه از روز شنبه هفته آینده ۱۷ خردادماه ۱۳۹۹ بازگشایی می شود.

به گزارش ایمنا، احمد عریان گفت: دانشگاه یاسوج به دلیل شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون تعطیل است.

وی افزود: پس از بازگشایی دانشگاه یاسوج حضور دانشجویان در سالن های غذاخوری و خوابگاه های آن به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه یاسوج بر لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی دانشجویان آن تأکید کرد.

عریان بیان کرد: بازه زمانی امتحانات دانشجویان دانشگاه یاسوج به گونه ‌ای تنظیم می شود که حضور آنان منجر به تراکم جمعیت نشود.

وی عنوان کرد: بخش عمده ای از امتحانات دانشجویان دانشگاه یاسوج به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

عریان ابراز داشت: بر اساس پیش بینی‌ های لازم ۲ هفته برای رفع اشکال، تکمیل آموزش ‌ها و برگزاری امتحانات به این ترم دانشجویان دانشگاه یاسوج افزوده می ‌شود. 

تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج ۲۵۰ نفر و شمار دانشجویان آن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا  نیز ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 426723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه یاسوج طرح فاصله گذاری اجتماعی مسائل بهداشتی امتحانات دانشجویان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود