Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:54:21 GMT

شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۷۹۳

شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام حبیب زاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان بیان کرد: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ مورد جدید ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل شناسایی شده که با احتساب آن شمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان از ابتدای شیوع به دو هزار و ۸۳۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد تا کنون یک هزار و ۹۷۵ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند و از تعداد ۱۰۲ نفر بستری در مراکز درمانی استان تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان اردبیل ثبت نشده است.

کد خبر 4939493

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیماری کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر ایلام ستاد مقابله با کرونا کرونا در استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود

فرشاد فردی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برنامه های معنوی شب های قدر امسال نیز همچون سال های قبل در مصلی امام خمینی اردبیل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰ تعیین شده است.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل ادامه داد: همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲:۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

فردی با بیان اینمکه مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است، گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

کد خبر 6063837

دیگر خبرها

  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی