Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:33:58 GMT

حمله ناکام داعش به منطقه نفتی در شمال دیالی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۷۹۹

حمله ناکام داعش به منطقه نفتی در شمال دیالی

حشد شعبی عراق امروز دوشنبه حمله تروریست‌های داعش به منطقه نفتی در شمال دیالی را ناکام گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المعلومه عراق، نیروهای تیپ یکم حشدالشعبی موفق شدند طی عملیاتی تلاش بقایای داعش برای حمله به منطقه راهبردی نفتخانه در شمال دیالی را ناکام بگذارند.

طبق بیانیه دفتر رسانه‌ای حشد شعبی، نیروهای تیپ یکم حشد الشعبی پس از رصد تحرکات داعش برای ورود به حوزه استحفاظی منطقه نفت‌خانه و هدفگیری مسیرهای حساس مورد استفاده کارگران و تکنسین این میدان نفتی با خمپاره این عناصر تروریستی را هدف قرار دادند و منطقه مذکور را به صورت کامل پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشد شعبی طی روزهای اخیر شمار زیادی از حملات پیاپی داعش به مناطق حساس و حیاتی عراق را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۱۷۲ میلیون و ۱۱۱ هزار مترمکعب سی ان جی در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی ضمن تاکید بر جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین به دلیل صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اظهار کرد: با افزایش مصرف سوخت CNG در سال گذشته بیش از ۱۷۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین استان صرفه‌جویی شد.

وی به فعال بودن ۳۳۶ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود: کالیبراسیون دیسپنسرهای همه جایگاه‌ها انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی در ۵۲ جایگاه به شهروندان، خاطرنشان کرد: مصرف روزانه سی ان جی در استان ۴۸۰ هزار مترمکعب است که با توجه به ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعبی سی ان جی در جایگاه‌های استان، این میزان مصرف فقط ۴۰ درصد از ظرفیت ایجاد شده در این خصوص است.

به گزارش ایمنا، ۹۱ باب جایگاه عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان وجود دارد.

کد خبر 744599

دیگر خبرها

  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود 
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • تشدید حمله‌های زمینی و هوایی علیه نوار غزه
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد