Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صدیقه ربیعی در این باره گفت: با تصویب آئین نامه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی این امکان فراهم شد تا ۳۰۸ نفر در استان قزوین بتوانند شناسنامه ایرانی دریافت کنند.

ربیعی افزود: این افراد که هم اکنون بیش از ۱۸ سال سن دارند، پرونده درخواست تابعیت آنها در استانداری قزوین تشکیل شده و با موافقت و تصویب هیئت دولت مبنی بر تصویب آئین نامه اعطای تابعیت می‌توانند شناسنامه ایرانی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ۶۰۷ زن قزوینی با اتباع خارجی ازدواج کرده‌اند و فرزندان حاصل از این ازدواج حتی در صورت فوت و طلاق مادر می‌توانند تابعیت ایرانی گرفته و از تمام خدمات اجتماعی و سیاسی برخوردار شوند.

ربیعی یادآور شد: تصویب آئین نامه برای اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با همسران خارجی یکی از اقدامات و دستاوردهای دولت است که در این راه تلاش زیادی از سوی مسئولان انجام شد.

کد خبر 4939654

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین اعطای تابعیت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر ایلام ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد

زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود: این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند. 

وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز گنجانده شده است. زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟