Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@11:27:19 GMT

داورزنی: با کولاکوویچ تسویه حساب کردیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۸۲۰

داورزنی: با کولاکوویچ تسویه حساب کردیم

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون والیبال گفت: روز گذشته (یکشنبه) با کولاکوویچ تسویه حساب کردیم. تاریخ انتشار: 19:33 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۷۰۶

خبرگزاری میزان - محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی با «رادیو ایران» درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی ایگور کولاکوویچ گفت: روز گذشته (یکشنبه) آخرین مکاتبات انجام و نماینده کولاکوویچ برای پرداخت بدهی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسویه حساب انجام و تمام شده است.

رییس فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: جلسه هیئت رییسه فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد و گزارش هم‌اندیشی در جلسه مطرح خواهد شد. شاخص تعیین شده برای انتخاب سرمربی که بتواند به والیبال ایران در المپیک توکیو کمک کند که تیم ملی با آمادگی کامل راهی مسابقات شود، هنور فرضیه قطعی نیست. حتی فرضیه حضور ولاسکو.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات رخ داده و اینکه به شرایط عادی باز نگشته‌ایم برگزاری مسابقه‌ای مشخص نیست و اگر تا پایان خرداد وضعیت پرواز‌ها عادی نشود میزبانی‌ها لغو می‌شود. در جلسه هیئت رییسه درباره این موضوع بحث و تبادل‌نظر خواهیم کرد.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که «چرا آیین‌نامه سازمان لیگ بدون تصویب هیئت رییسه ارائه شد؟»، گفت: آیین‌نامه مسابقات هر سال در شورای لیگ و سپس در مجمع بررسی می‌شود. تعییرای در برخی بند‌ها به وجود آمده است و برخی نواقص را برطرف کردیم. در واقع سازمان لیگ به کمیته رویداد‌ها و مسابقات تبدیل شده است که در فدراسیون جهانی نیز به همین ترتیب است و ما نیز معادل‌سازی کردیم.

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات در تمام رده‌ها تحت پوشش کمیته مسابقات و رویدهاد‌ها بررسی می‌شود. فردا در جلسه هیئت رییسه آیین نامه را ارائه می‌دهیم که مراحل قانونی نیز طی شود.

وی در پاسخ به این پزسش که «پس هنوز آیین‌نامه تصویب نشده است؟»، اظهار داشت: برای رعایت قوانین فردا هیئت رییسه آیین‌نامه را ارائه می‌کنیم تا تایید شود.

رییس فدراسیون والیبال درباره عدم‌‎اجازه به برخی از تیم در مسابقات لیگ برتر به دلیل بدهی گفت: برخی از تیم‌ها سابقه خوش حسابی دارند و هر سال تسویه حساب می‌کنند، اما برخی از تیم‌ها با وعده و قول در مسابقات حاضر می‌شوند و به همه نیز از جمله استان (هتل‌ها و رستوران‌ها و…) بدهی دارند. ادامه حضور این تیم‌ها در مسابقات به صلاح والیبال کشور و استان نیست. تیمی در سوپر اجازه فعالیت خواهد داشت که شرایط لازم را داشته باشد.

داورزنی در ادامه درباره حضور تیم هراز به جای کاله آمل در مسابقات لیگ برتر نیز گفت: تیم‌هایی که قصد خروج از لیگ برتر را دارند می‌توانند امتیاز خود را به نهاد حقیقی و حقوقی واگذار کنند. کاله تصمیم به کناره گیری گرفت و اعلام کرد سال ۱۴۰۰ باز خواهد گشت. جلساتی برگزار کردیم. در نهایت، چون مازندران یکی از قطب‌های والیبال کشور است و بازیکنان ملی پوش داشته و دارد قرار شد مازندارن سهیمه را از دست ندهد و هراز جایگزین شد تا از ظرفیت استان استفاده شود.

وی اظهار کرد: باشگاه‌ها اگر در تاریخ اعلام شده نتوانند امتیاز خود را واگذار و بفروشند، فدراسیون برای جایگزینی تصمیم خواهد گرفت.

داورزنی تاکید کرد: البته اگر تیمی بدهی داشته باشد تیم جایگزین باید تمام بدهی را پرداخت کند، تا تسویه حساب انجام نشود امتیاز واگذار نمی‌شود. کاله از تیم‌های خوش حساب بوده است و بدهی موجود به دلیل تعطیلی مسابقات بود و مشکلی برای تسویه حساب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تدوین آیین‌نامه برگزاری مسابقات والیبال در سال ۹۹

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی والیبال رییس فدراسیون والیبال تسویه حساب هیئت رییسه آیین نامه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا

با برگزاری دیدارهای انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر  ریاست فدراسیون جهانی و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان پنجم و هفتم، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • کمک ۳۰۰هزار دلاری فیفا به استقلال
  • آیین استقبال از نائب قهرمان مسابقات موی تای جهان در چهارمحال و بختیاری