Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب و به خدمت گماشتن مدیرانی خارج از استان بی‌مهری به فرزندان استان اردبیل است و به هیچ عنوانی پذیرفتنی نیست. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: انتصاب و به خدمت گماشتن مدیرانی خارج از استان بی‌مهری به فرزندان استان اردبیل است و به هیچ عنوانی پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به بسترسازی برای یافتن استعدادهای جوانان افزود: این امر نادیده گرفتن استعدادهای بالقوه‌ای است که بستری برای بالفعل شدن آنها هرگز مهیا نشده است.

 موسوی با بیان اینکه استان اردبیل محل افراد بی‌تجربه نیست تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل به عنوان بوته‌ای برای‌ آزمایش و محل مشق و آزمون و خطای افراد بی تجربه شناخته می‌شود که این موضوع موجب نگرانی شده است.

نماینده شهرکرد در مجلس یازدهم: "تورم" برای مسئولان به یک پدیده عادی تبدیل شده استنمایند مردم سلماس: رفع مشکلات اقتصادی دغدغه عموم نمایندگان مجلس استپژمانفر: دولت به مصوبات قرآنی مجلس دهم اعتنا نمی‌کرد

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در سطح استان با کمبودِ رجال مواجه نیستیم، بیان کرد: ملاحظات سیاسی یا غیرمنطقی در گزینش مدیران بومی مطرود است و چنانچه خود را به هنر شناسایی استعدادهای مدیریتی مجهز کنیم و در انتصابات قدرت و جسارت لازم به خرج دهیم، می‌توانیم با نگاهی وسیع، بهترین‌ها را در سطح استان انتخاب و چه بسا بستر ورودشان را به صحنه های مدیریتی کلان کشوری فراهم آورده و معرف شایستگی اردبیل و اردبیلی باشیم.

وی اظهار کرد: در این راستا از مدیریت اجرایی استان اردبیل انتظار می‌رود از سرازیر کردن نیروهای غیربومی به استان اجتناب نموده، تا مجال ظهور توانمندی‌های فرزندان غیور این خطه فراهم آید.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه (دوم اردیبهشت) با محوریت بررسی راهبردهای همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

بنابر روایت ایرنا، در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

علیزاده: سنگ بنای تشکیل فراکسیون انقلاب در مجلس دوازدهم گذاشته شد

همچنین بنابر روایت ایرنا، علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم، در گفتگویی، اظهار داشت: اقدامات و مذاکرات اولیه برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم انجام شده است.

وی افزود: نشست‌های مختلفی برای هماهنگی‌های بیشتر در مورد تشکیل این فراکسیون برگزار شده و در حال برگزاری است و تعداد قابل توجهی از منتخبان آمادگی خود را برای تشکیل این فراکسیون اعلام کرده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند دستگی سم مهلکی برای نیروهای انقلاب است و باید همه نیروهای انقلاب ید واحده باشند تا بتوانند کار خود را به پیش برند.

علیزاده خاطرنشان کرد: امید است در سایه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مجلس دوازدهم شاهد پیشبرد امور در حوزه‌های مختلف باشیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این باره به خوبی عمل کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898375

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد