Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:53:19 GMT

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۸۳۶

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : پس از ارجاء پرونده‌ای به پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در خصوص متواری بودن فردی کلاهبردار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در روستای "هوله علیا" ثلاث باباجانی شده و با رعایت همه جوانب حفاظتی و امنیتی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در حالی که مجوز قضائی را همراه داشتند در عملیاتی حساب شده پیش از آنکه متهم فرصت فرار پیدا کند او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در حین دستگیری متهم، تعدادی از اهالی روستا به قصد فراری دادن وی با ماموران درگیر شدند، اما پلیس با اقتدار نسبت به انتقال فرد کلاهبردار به مقر انتظامی اقدام کرد.

او گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب چند فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از ۷ میلیارد ریال طی ۳ سال اخیر اعتراف کرد.

سلمانی از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

پلیس کرمانشاه به اقتدار پوشالی ۱۵ تن از اراذل و اوباش پایان داد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۵ تن از اراذل واوباش سابقه دار شهر کرمانشاه که اقدام به قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از دریافت چند مورد شکایت و گزارش مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا تیم‌هایی از پلیس امنیت عمومی به مناطق مختلف شهر کرمانشاه اعزام و در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که عمدتا از افراد سابقه دار هستند، شدند.

جاویدان افزود: در این طرح تعدادی زیادی سلاح گرم و سرد که اراذل برای قدرتنمایی از آن‌ها استفاده می‌کردند کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی در سطح جامعه گفت: دوران قدرت نمایی و عرض اندام اراذل و اوباش به سر آمده و چنین افرادی جایگاهی میان مردم ندارند.

جاویدان با هشدار به آن‌هایی که سعی در ایجاد ناامنی و شرارت دارند، گفت: سرانجام آن‌ها چیزی جز بدنامی و گرفتار شدن در چنگال قانون نیست و مطمئنا به سزای عمل خود خواهند رسید.

۱۰ روز توقیف در انتظار خودرو‌هایی که سرعت غیرمجاز دارند

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به اینکه ارتکاب سرعت‌های غیرمجاز و خطرناک از علل اصلی وقوع حوادث و تلفات رانندگی است، خودرو‌هایی که با سرعت بالا در راه‌های برون شهری تردد کنند به مدت ۱۰ روز توقیف خواهند شد.

محمد حیدری افزود: این تصمیم با هماهنگی دادستان کرمانشاه و به منظور دفاع از حقوق عامه در برابر کسانی که ایمنی تردد در راه‌ها را برای خود و دیگران مختل می‌کنندگرفته شده است.

او ادامه داد: رانندگان متخلف علاوه بر توقیف ۱۰ روزه خودروی آنها، مشمول جریمه ۲ میلیون و ۴۰ هزار ریالی و اعمال نمره منفی خواهند شد.

حیدری افزود: سرعت خودرو‌ها در راه‌های برون شهری استان توسط دوربین‌های ثابت نصب شده و یا سیاری که در اختیار تیم‌های کنترل سرعت نیرو‌های پلیس راه قرار دارد، ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که سرعت لحظه‌ای خطرناک و میانگین سرعت وسیله نقلیه‌ای توسط دوربین‌های ثابت رصد شود، آن وسیله ابتدا توقیف سیستمی شده و پس از آن در اولین فرصت که توسط پلیس متوقف شود حکم توقیف به صورت فیزیکی به مدت ۱۰ روز به اجرا در خواهد آمد.

او گفت: به آن دسته از رانندگانی که به سرعت و بی احتیاطی عادت دارند و تصور می‌کنند می‌توانند قانون را دور بزنند هشدار داده می‌شود که رفتار و فرهنگ رانندگی خود را تغییر دهند.

حیدری افزود: این طرح فعلا تا پایان خرداد امسال ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم در فصل تابستان و فصول بعدی نیز تدوام خواهد یافت.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: ترخیص وسایل نقلیه‌ای که به این علت توقیف شوند منوط به پرداخت دیون دولتی و گذراندن دوره بازآموزی خواهد بود.

او گفت: سرعت غیر مجاز و نامطمئن در راه‌های برون شهری استان کرمانشاه سالانه حدود ۱۲۰ نفر را به کام مرگ می‌کشاند بنابراین بهتر است برای حفظ جان خود و دیگر شهروندان از رفتار‌های پرخطر مانند رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارقان حرفه ای فرمانده انتظامی استان پلیس امنیت عمومی اراذل و اوباش راه ها پلیس راه او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است

به گزارش جماران؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

این در حالی است که براساس این اطلاعیه این فرد بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام شد که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کرمانشاه باید سرعت بگیرد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد