Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اعتباری پروژه‌های راه و شهرسازی ایلام را متوقف نکرده است، گفت: با حداقل هزینه پروژه‌ها را مدیریت و به پیش می‌بریم. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی ‌اصغر کاظمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: مشکلات اعتباری پروژه‌های راه و شهرسازی ایلام را متوقف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اعتباری  پروژه‌های راه و شهرسازی ایلام  را متوقف نکرده است، گفت: با حداقل هزینه پروژه‌ها را مدیریت  و به پیش می‌بریم.

وی افزود:در حوزه‌ راه و شهرسازی با سرعت و دقت بیشتر به کارها در جهت پیشبرد امور رسیدگی می‌کنیم چرا که حوزه‌ بسیار با اهمیتی است.

مرکز داده ملی حمل‌ونقل هوشمند در کشور راه‌اندازی می‌شودباشگاه مهارت و اشتغال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی شدگشایش ترافیکی زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار

کاظمی با اشاره به اینکه استان ایلام  مهمترین استان  در تردد زائران اربعین حسینی است افزود: در حال حاضر و برای اربعین سال 99 راه‌های استان برای تردد زائران آماده سازی می‌شوند.
وی عنوان کرد: تکمیل تونل اربعین، چهاربانده کردن جاده ایلام مهران و همچنین دوربرگردان و زیرگذر و رو گذر سه راهی سرابله از پروژه‌های مهم استان برای ایمن سازی و آماده سازی تردد زائران به صورت ویژه در حال تکمیل است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان  ایلام، گفت: علاوه بر تلاش بر اتمام پروژه‌ها به بحث مقاوم سازی نیز توجه ویژه ای داشته باشید و دقت  می‌کنیم که سرانجام پروژه‌ها با استاندار قابل قبول منطبق باشند.

 وی بر اصل نظارت صحیح تاکید و ابراز کرد: باید با تجربه‌هایی که در اختیار داریم، قادر باشیم از لحاظ فنی با حداقل هزینه پروژه‌ها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P1549/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه های راه و شهرسازی ایلام مشکلات اعتباری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته