Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعمیرکار برد الکترونیک جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت تعمیرات برد الکترونیک حرفه ای جهت تعمیرات دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی تحصیلات در رشته الکترونیک دارای سابقه کار مرتبط در بخش تعمیرات توانایی تحلیل مدارات و عیب یابی و تعویض قطعات به صورت علمی و عملی داشتن روحیه بالا جهت رسیدن به دلیل خرابی و تعمیر برد توانایی کار با کلیه تجهیزات تعمیرگاهی و لحیم کاری smd و توان کار با آنها نظم بالا در آرشیو اطلاعات واحد تعمیرات تعمیر کار در زمینه مداربسته دارای اولویت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت بالا در عیب یابی و تعمیرات کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل یک سال تجربه بازاریابی و فروش توانایی مذاکره تلفنی و حضوری آشنایی با Microsoft Office حداقل مدرک تحصیلی: کاردانی مسلط به شبکه‌های اجتماعی و جستجوی اینترنتی دارای مهارت عالی در مذاکره و فروش دارای تجربه کاری پایبندی به اصول آراستگی (ظاهری ، محیطی) دارای فن بیان مناسب دارای روحیه تحقیق و جستجو پیرامون مسایل کاری دارای خلاقیت در ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده در فروش توانایی ایجاد ارتباط و تعامل با مشتریان علاقه مند به تحقیق و تجربه در حوزه تکنیک های فروش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09055515324 واتساپ 09055515324 ایمیل af.javan@rocketmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ نیروگاه برق ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان. این نیروگاه که برق مصرفی دو ساعت پایتخت در شبانه روز را تامین می‌کند، با تعمیرات اساسی آماده تامین برق پایدار مورد نیاز در فصل گرمِ سال است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند