Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@16:03:36 GMT

گزارش تمرین امروز استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۹۸۴

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه انقلاب و در غیاب دو بازیکن پیگیری شد. ناطقان: تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸.۳۰ و با صحبت‌های فرهادمجیدی در زمین مجموعه انقلاب برگزار شد.مجیدی پیش از حضور در تمرین در نشست با سعادتمند شرکت کرد.

*قبل از ورود بازیکنان با دریافت ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ضدعفونی و تب‌سنجی وارد محوطه تمرین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپر پزشکی استقلال در رختکن این تیم با شیشه هایی کمد و وسایل بازیکنان را از هم تفکیک کردند.

*در ابتدابازیکنان با دویدن دور زمین خودشان را گرم کردند،در  این بخش شوخی‌های دیاباته خنده‌های بلند تبریزی را به همراه داشت.

*بعد از این آیتم آبی‌پوشان پس از دویدن دور زمین، به کار با توپ مشغول شدند، سپس مجیدی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آن‌ها به پاسکاری ترکیبی و شوتزنی به سمت دروازه مشغول شدند. در این بخش تمرینی مجیدی نکات لازم در خصوص جابه‌جایی و دادن پاس را به شاگردانش یادآوری می‌کرد.

*در بخش بعدی بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند و به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند.

*دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر غلامپور تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند.

*پیش از آغاز تمرین دستکش و ماسک در اختیار خبرنگاران قرار داده شد.

*یکی از هواداران استقلال بیرون از محوطه تمرین از بازیکنان تیم درخواست امضای پیراهن می‌کرد که کادر پزشکی به دلیل استفاده از خودکار و برای رعایت موارد بهداشتی او را از این کار‌ منع کردند.

*شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال که روز گذشته به علت آماده نبودن نتیجه تست PCR تمرین نکرد، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

*نصرالله عبدالهی، پیشکسوت استقلال و مشاور سعادتمند مهمان تمرین امروز آبی پوشان بود.

*عارف غلامی‌ که در تمرین دیروز برخورد سختی با دانشگر داشت، در تمرین امروز حاضر نبود. ضمن اینکه فرشید اسماعیلی نیز در تمرین امروز حضور نداشت و به استراحت پرداخت. منبع: فارس برچسب ها: تمرین ، استقلال ، گزارش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمرین استقلال گزارش تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار