Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: هیات رییسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان امروز دوشنبه با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند. در این دیدار نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید شریعتمداری نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمدهای سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست وزارت صمت به عنوان عضو صاحب‌نظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد. بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل های  کارفرمایی و کارگری برگزار می‌شود.

کد خبر 517214 برچسب‌ها حقوق و دستمزد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق و دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سیصد و بیست وو نهمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگری ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

در حال حاضر این جلسه با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد.

کد خبر 6058478 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد
  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مبلغ حق عائله مندی پیشنهادی وزیر کار برای حقوق ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • وزیر کار: حق عائله مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود
  • نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران؛ با کالابرگ به قدرت خرید توجه کردیم | دستمزد با چه روشی تعیین می‌شود؟
  • آخرین خبر از افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد/ دستمزد با چه روشی تعیین می‌شود؟
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟