Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه عصر دوشنبه اعلام کرد؛ سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در دیدار با خانواده مرحومه آسیه از آنها دلجویی کرد.

امیر دولتشاهی افزود: در این نشست خانواده مرحومه پناهی ضمن تشکر از حسن نیت طلوعی از پیگیری و اقدامات شهردار کرمانشاه نسبت به اتفاقات شهرک فدک تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری با اشاره به برکناری رییس و قایم مقام اجراییات و تعلیق شهردار منطقه سه شهرداری افزود: باوجود عزل و نصب‌های انجام گرفته مجموعه شهرداری همچنان منتظر اعلام نظر مراجع قضایی در این خصوص خواهد بود.

دولتشاهی در پایان از اهالی رسانه که با صبر و حوصله پیگیر شفاف‌سازی زوایای مختلف این اتفاق هستند، تشکر کرد.
رییس پزشکی قانونی کشور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بعد از انجام معاینات، سم‌شناسی، پاتولوژی و آزمایش‌های مربوطه در یک ماه آینده و حتی کمتر از این زمان، علت مرگ خانم «آسیه پناهی» مشخص می‌شود.
سه شنبه هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت) ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در انتهای شهرک سجادیه را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.

پس از تخریب کپر، خانم پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات شد اما در مسیر انتقال دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد. 

برچسب‌ها مسکن مهر کرمانشاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروندهٔ خبری مرگ تلخ آسیه پناهی در کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر کرمانشاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مسکن مهر کرمانشاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار خوی از آغاز ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین شهرستان خبر داد.

کریم علی نژاد، ۷ فروردین ماه در جلسه هماهنگی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی در محل سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: نگاه دولت برای رفع نیازمندی های محرومین نگاه ویژه ای است و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی نشان از عزم جدی مسئولین برای حل مشکلات مردم است.

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم و رفع نیازهایشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، تصریح کرد: بی شک وقتی مسئولین شهرستان همدل و هم رای برای حل مشکلات مردم یک صدا می شوند شاهد روزهای بسیار خوب برای مردم خوی خواهیم بود.

هم چنین حجت الاسلام قاسم خانی، امام جمعه خوی، اقدام برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین را اقدام مبارکی عنوان کرد و گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید با مشارکت آحاد مردم نام گذاری شده است این حرکت جهادی نوید روزهای خوب را برای مردم می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • خانواده‌های حصیرآباد اهواز اسکان اضطراری شدند
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی