Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان فوتبالیست دوست دارم که مسابقات فوتبال برگزار شود و بتوانیم بازی کنیم. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش یزدانی پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم اظهار داشت: پس از دو، سه ماه تمرینات را شروع کرده‌ایم، خودم هم 5،6 ماه تمرین نکرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خطری ما را تهدید نکند و بتوانیم بدون مشکل بازی کنیم.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: مصدومیتم خوب شده و دو هفته است که تمرین می‌کنم و سرحال هستم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره بحث‌هایی که این روزها در خصوص ادامه مسابقات لیگ به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا می‌شود، گفت:: بازی کردن در این شرایط ریسک است، اما به عنوان فوتبالیست دوست دارم فوتبال بازی کنم، چون اگر بازی نکنیم، دچار مشکل می‌شویم. امیدوارم بازی‌ها برگزار شود و مشکلی پیش نیاید.

یزدانی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: 10 بازی برای ما باقی مانده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به صدر جدول برسیم، اما همه چیز دست خداست.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در حیطه وظایفم نیست که درباره مسائل مالی صحبت کنم، تیم سرمربی و کاپیتان دارد. خودم 50 درصد گرفته‌ام. شرایط خوب نیست و امیدوارم رسیدگی کنند.

گزارش تمرین استقلال| فاصله‌گذاری در رختکن و حضور دیاباته + تصاویر

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید