Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:38:06 GMT

چرا بارسلونا هنوز به خرید لائوتارو امیدوار است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۱۳۱

چرا بارسلونا هنوز به خرید لائوتارو امیدوار است؟

به نظر می رسد بارسلونا هنوز از موقعیت خوبی برای خرید لائوتارو مارتینز برخوردار است.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه چند روز قبل پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر رسما اعلام کرد این باشگاه حاضر به مذاکره برای فروش لائوتارو مارتینز به بارسلونا نیست و باشگاه اسپانیایی تنها با پرداخت بند 111 میلیون یورویی می تواند این مهاجم 22 ساله را به خدمت بگیرد، اما پرونده انتقال لائوتارو به بارسلونا هنوز بسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد این موضع اینتر تا زمانی پابرجاست که آنها جانشینی برای لائوتارو مارتینز برای فصد بعدی پیدا کنند. در حال حاضر نام بازیکنانی چون تیمو ورنر، پیر آمریک اوبامیانگ و ادینسون کاوانی برای انتقال به سن سیرو مطرح شده است و در صورت توافق با یکی از این نام ها، اینتر راحت تر حاضر به مذاکره به بارسلونا برای فروش مهاجم آرژانتینی اش خواهد شد.

 

همچنین نقش خود لائوتارو مارتینز در رقم خوردن این انتقال بالاست. اگر لائوتارو خودش شخصا به مدیران اینتر اعلام کند علاقمند به رفتن به بارسلوناست، کار این باشگاه برای حفظ این بازیکن دشوار خواهد شد. البته رخ دادن این اتفاق بعید نیست و به نظر می رسد رویای بازی کردن در کنار لیونل مسی، لائوتارو مارتینز را مشتاق به رفتن به نوکمپ کرده است. به هر حال مهاجم جوان اینتر مهم ترین هدف تابستانی بارسلوناست و حتی مسی نیز ابراز امیدواری به رقم خوردن این انتقال کرده، پس هنوز حضور لائوتارو مارتینز در ترکیب بارسا به طور کامل منتفی نشده است.

لائوتارو مارتینز بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا لیونل مسی اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025