Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:33:37 GMT

تصاویر/ سفری رویایی به مزارع گل گاوزبان در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۱۵۱

تصاویر/ سفری رویایی به مزارع گل گاوزبان در مازندران

کشت گیاه دارویی گل گاوزبان در مناطق کوهستانی از بخش هزارجریب شهرستان نکا رونق فراوانی دارد که علاوه بر فراهم آوردن فرصت مناسب به منظور اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی برای جوانان این منطقه، زیبایی خاصی را به طبیعت آن نیز بخشیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کشت گیاه دارویی گل گاوزبان در مناطق کوهستانی از بخش هزارجریب شهرستان نکا رونق فراوانی دارد که علاوه بر فراهم آوردن فرصت مناسب به منظور اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی برای جوانان این منطقه، زیبایی خاصی را به طبیعت آن نیز بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن، اولویت نخست برنامه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای مسکن مازندران، افزود: برای تامین زمین مسکن مازندران باید بیشتر همکاری و تلاش صورت گیرد.

وی تاکید کرد که شهرک مسکونی در مازندران مزیت مهمی برای خانه دار شدن جوانان در این خطه که ارزش زمین بسیار بالا و با کمبود زمین مواجه هستیم، است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: از مجموع چهار شهرک مسکونی مازندران، ۲ شهرک مسکونی گلوگاه و کرفون بابلسر در قالب نهضت ملی مسکن استان در حال نهایی شدن است.

حسینی پور به طرح جوانی جمعیت مازندران اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون ۳۷۷ خانوار در قالب ۴۵ هزار متر مربع زمین به آنان واگذار شد که ۵۸ خانوار دارای چهار فرزند بوده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۷۰۰ خانوار پر جمعیت مازندران برای گرفتن زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند، گفت: مسکن دار شدن جوانان در مازندران نباید به آرزوی جوانان تبدیل شود.

استاندار مازندران به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: انبوه سازی مسکن در استان با همکاری بخش خصوصی به ویژه در بافت شهری باید با حمایت های دولتی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باز آفرینی شهری در مازندران روند خوبی را طی نمی کند و شهرداران استان تحرک خوبی در انبوه سازی مسکن در فرصت حمایتی دولت در باز آفرینی شهری ندارند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: امروز بخش خصوصی در ارتفاع سازی مسکن مازندران استقبال خوبی می کند.

استاندار با بیان اینکه امروز دانشجویان دانشگاه های مازندران با کمبود خوابگاه مجردی و متاهلی مواجه هستند، توضیح داد: در حالی که زمین به عنوان مهمترین مشکل در اختیار این دانشگاه وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد
  • مبارزه با عوامل خسارتزا در ۱۰۵ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران
  • مبارزه به موقع با آفات موجب بهبود کیفیت محصول می‌شود
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • سفر به سرزمین ابرها: درفک گیلان، مقصدی رویایی برای طبیعت‌گردان
  • مسکن جوانان و محرومان باید تامین شود
  • طرح نهضت ملی مسکن، اولویت نخست برنامه‌های دولت
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا