Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه تنها در نصف روز عده زیادی  از مردم به مرکز ۱۶ ساعته کرونا بوکان مراجعه کردند و وضعیت شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد ، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات و برنامه‌ها را برهم زد و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) را بر آن داشت که بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم سی و یکمین سالگرد امام راحل را در شهرستان لغو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به بازگشایی مساجد و حضور امامان جماعت باید از ظرفیت مساجد برای بازنشر و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) استفاده شود تا اندیشه و افکار امام را برای مردم بازگو کنیم.

وی افزود: در کنار ظرفیت‌های مساجد و امامان جماعت از ظرفیت رسانه ها و دنیای مجازی برای سالگرد ارتحال استفاده خواهد شد تا اندیشه های امام بخصوص برای نسل جوان بازگو و منتشر شود.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد:  قدرت‌های بزرگ و جهانخواران بخواهند یا نخواهند، اندیشه، مکتب سیاسی و قدرت تربیتی امام (ره) یک واقعیت انکار ناپذیر و در حال انتشار در عرصه های جهانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در این شرایط با حضور حداکثری در خانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت های رسانه‌ای با شخصیت، سیره و مکتب سیاسی امام راحل بیشتر آشنا شوند، ادامه داد: امام راحل از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏‌های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شد.
خسروپورآذر بیان کرد: عظمت و قدرت ایران اسلامی به برکت مسیری است که امام راحل ترسیم کرده که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی دشمنان اسلام مسیر خود را به صورت پایدار طی می کند.

وی از رسانه ها خواست خلأیی که امروز به وجود آمده با طراحی ها و تولیدات مناسبت پر کنند. 

به گزارش ایرنا، پس‌فردا ۱۴ خرداد و سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل است.

برچسب‌ها بوکان امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکان امام خمینی ره بوکان امام خمینی ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان با حضور مهاجران در مشهد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، قیام مردم افغانستان را الهام گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر سال ۵۷ به رهبری علما و پیشوایی شخصیت بزرگ و زعیم حوزات علمیه یک مرد کاملا الهی، مذهبی و مکتبی یک مرجع تقلید امت اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه قدرت انقلاب و جرئت را به مردم افغانستان بخشید تا علیه متجاوزین برخیزند.

شایان ذکر است که این مراسم با ارائه سخنرانی، شعر، مقاله و میزگرد پرسش و پاسخ به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • معرفی ۵ مدل قفس پرنده لوکس