Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:17:41 GMT

نشست «عصر روح الله» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۱۸۸

نشست «عصر روح الله» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد نشست فرهنگی «عصر روح الله» از طریق پخش زنده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور محمدسرور رجایی (شاعر و فعال فرهنگی افغانستانی) و حسین قرایی (پژوهشگر تاریخ شفاهی ادبیات انقلاب) و با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی برگزار می‌شود، در ابتدا کتاب «در آغوش قلب‌ها» معرفی شده و سپس جریان ادبیات انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش کلیپ‌هایی در تبیین اندیشه امام (ره) و نیز شعرخوانی شاعران مطرحی، چون علی محمد مؤدب و سارا جلوداریان از دیگر بخش‌های برنامه خواهد بود.

گفتنی است باین نشست روز سه شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۱ از طریق صفحه مجازی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس (instagram.com/iranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

104 / 361 رحلت امام ارتحال امام 14 خرداد 68 محمدسرور رجایی برنامه عصر روح الله

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رحلت امام ارتحال امام 14 خرداد 68

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه مهریز، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، شهردار مهریز و دیگر مسئولان در سالن فرمانداری مهریز برگزارشد. امام جمعه مهریز در این نشست گفت: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز محور و صحنه همگرایی جهان اسلام در محکومیت این جنایات است و با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود. سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این نشست راهپیمایی روز قدس را از رویداد‌های مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در حوزه شهری و همچنین در روستای منشاد و دهستان بهادران به طور مجزا برگزار می‌شود. راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۱۷ فروردین ماه از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • ویژه‌برنامه ماه عاشقی در شیراز برگزار می‌شود