Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم دائمی روز دوشنبه در مراسم قدردانی از گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر گناباد با اشاره به اقدامات این گروه‌ها برای ارایه خدمات به جامعه و پیشگیری از کرونا افزود: شیوع این ویروس با وجود مشکلاتی که به دنبال داشت، فرصتی برای تجلی هم افرایی و هم دلی بین مردم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اگر در دوران دفاع مقدس مردم در پشت جبهه ملزومات مورد نیاز رزمندگان را تهیه می کردند، امروز در قالب گروه‌های جهادی برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و تهیه بسته های معیشتی و تولید اقلام بهداشتی به میدان آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مطالبه‌گری و شوراهای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: باید این پویش‌های مردمی و جهادی در مسیر رفع مشکلات تهیه مسکن و اشتغال و کارآفرینی جوانان جهت دهی شوند.

وی افزود: زمان ریشه کنی ویروس کرونا مشخص نیست و باید مردم فن زندگی کردن با این ویروس را یاد بگیرند و مانند سایر مشکلات زندگی با تنگناهای آن هم دست و پنجه نرم کنند و سعی کنند بر آنها چیره شوند.

فرماندار گناباد هم گفت: ابن شهرستان جزو نخستین شهرستان‌های خراسان رضوی بود که از ابتدای شیوع ویروس کرونا ظرفیت‌های مردمی و خیران آن برای پیشگیری از این ویروس و تهیه اقلام بهداشتی مانند تهیه ماسک و دستکش و سایر ملزومات به میدان آمد.

حامد قربانی افزود: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی۴۶ ایستگاه قرنطینه در مبادی ورودی مناطق شهری و روستایی گناباد با همکاری گروه‌های جهادی مردمی برای کاهش تبعات ویروس کرونا ایجاد شد.

وی ادامه داد: با وجودی که گناباد از نظر جمعیت در رتبه پانزدهم خراسان رضوی قرار دارد ولی از نظر فعالیت گروه‌های جهادی در رده چهارم و پنجم استان است.

فرماندار گناباد گفت: باید مانع از آن شد که ارزش‌ها و باورها تحت تاثیر مشکلات و شرایط اقتصادی قرار بگیرند و گسست نسلی و فاصله بین نسل جدید و قدیم به مانعی برای گسترش و نهادینه کردن ارزش‌ها تبدیل شود لذا باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گناباد هم گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا با پیگیری این ستاد و گروه‌های جهادی مردمی ۱۰ تن مواد اولیه تولید ملزومات بهداشتی و ماسک تامین و تاکنون بیش از ۹۰ هزار ماسک در شهرستان توزیع و ۱۵ هزار ماسک هم به صورت رایگان در اختیار اقشار مستضعف قرار گرفته است.

علی ابراهیم زاده توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا را با هماهنگی و همکاری فرمانداری و قرارگاه مواسات و همدلی گناباد از  دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد. 

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها گناباد اشتغال زایی مشارکت های مردمی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد اشتغال زایی مشارکت های مردمی مسکن گناباد اشتغال زایی مشارکت های مردمی مسکن گروه های جهادی ویروس کرونا خراسان رضوی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است

آیت الله سید احمد علم الهدی، روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این گونه که بانک‌ها رفتار می‎‌کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند کشور در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه ‎دار کنند.

وی تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن، امید داشته باشند، زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه ‎کن شود.

امام جمعه مشهد گفت: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد کالا را وارد بازار می‌‎کند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود: علاوه بر این، عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آنها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد