Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@15:10:36 GMT

مجازات کشتی‌های متخلف توسط پاناما

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۲۶۲

مجازات کشتی‌های متخلف توسط پاناما

سازمان دریانوردی پاناما اعلام کرد کشتی هایی که از پرچم این کشور استفاده می کنند در صورت غیرفعال کردن، دستکاری و یا تغییر عملکرد سیستم ردیابی خود مجازات می شوند.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، سازمان دریانوردی پاناما اعلام کرد کشتی هایی که از پرچم این کشور استفاده می کنند در صورت غیرفعال کردن، دستکاری و یا تغییر عملکرد سیستم ردیابی خود، مجازات هایی را برای آنها از جمله جریمه هایی تا 10 هزار دلار و پایین کشیدن پرچم پاناما در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سازمان در بیانیه ای گفت: اداره کل بازرگانی دریایی تحریم هایی را برای تمام آن دسته از شناورهایی که پرچم دار پاناما هستند و سیستم شناسایی و ردیابی دوربرد یا سیستم شناسایی خودکار خود را عمداً غیرفعال می کنند و یا تغییر می دهند،‌ اعمال خواهد کرد.

 

رافائل سیگاروئیستا، رئیس اداره کل بازرگانی دریایی، به رویترز گفت تصمیم برای تحریم کشتی هایی که مطابق قوانین رفتار نمی کنند، بخشی از تعهدات پاناما برای جلوگیری از تحریم سازمان های بین المللی است.

 

بر اساس این گزارش، دولت ترامپ در تاریخ 14 مه دستورالعملهایی را برای کمک به صاحبان کشتی و شرکتهای بیمه ای برای اجتناب از خطرات مجازات های تحریم صادر کرد، استانداردهایی که در پی ماهها بحث و گفتگو با این صنعت اصلاح شده است.

 

این دستورالعمل ها ، که با عنوان مشاوره دریایی جهانی شناخته می شود، مربوط به تحریم های ایران، کره شمالی و سوریه است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بازرگانی پاناما دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن بر مجازات تل آویو تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اقدام ایران علیه رژیم دشمن صهیونیست اقدامی قانونی بود.

عبدالسلام در ادامه سخنان خود گفت: این اقدام قانونی در واکنش به جنایت رژیم دشمن صهیونیست در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق صورت گرفت.

همچنین سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر لزوم مجازات رژیم صهیونیستی افزود: رژیم دشمن نمی‌تواند بدون مجازات از زیر بار جنایت‌های خود شانه خالی کند.

پیش از این نیز وزارت خارجه یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمله‌ای مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشورهای سازمان ملل متحد بود.

صنعا در این بیانیه تاکید کرده است که دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی باید سر عقل بیایند و حمایت‌های نامحدود خود از این رژیم را متوقف کنند.

این بیانیه می‌افزاید: کشتار جمعی که دشمن صهیونیست علیه غیرنظامیان نوار غزه مرتکب می‌شود، باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد. ما بر ضرورت ایفای نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد و مسوولیت‌پذیری آن بر اساس منشورهای این سازمان در حفظ صلح و ثبات بین‌المللی تاکید داریم.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078078

دیگر خبرها

  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • (ویدئو) رقص مازنی علیزاده با پرچم ایران در اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • انصارالله یمن بر مجازات تل‌آویو تاکید کرد
  • انصارالله یمن بر مجازات تل آویو تاکید کرد
  • مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان
  • جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد
  • حکم سبز برای متخلفان محیط زیست در گیلان