Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، متخصصان داخلی روزانه با طراحی و ساخت وسایل و تجهیزات گوناگون مقابله با کرونا توانسته اند حرف های زیادی برای گفتن در عرصه های جهانی داشته باشند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: جنگی تمام عیار میان تکنولوژی و کرونا

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متخصصان داخلی ویروس کرونا دانشمندان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مک رومرز، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ در گزارشی نوشته مدل زبانی بزرگ اپل زیربنای ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد آینده است. به نظر می رسد همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این سیستم به طور کامل روی دستگاه اجرا می شود و مانند سرویس های مشابه فعلی به ابر رایانشی متکی نیست.

از آنجا که ابزارهای هوش مصنوعی اپل روی دستگاه اجرا می شوند، احتمالا در برخی موارد نسبت به نسخه های مبتنی بر ابر قابلیت های محدود تری داشته باشد. اما گرومن معتقد است این شرکت می تواند با دریافت مجوز فناوری از گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس های هوش مصنوعی شکاف های موجود را پر کند.

ماه گذشته گرومن اعلام کرد اپل مشغول مذاکره با گوگل است تا موتور هوش مصنوعی جمینی را در iOS18 در آیفون یکپارچه کند. مزیت های اصلی پردازش روی دستگاه نیز پاسخ دهی سریع تر و حفظ حریم خصوصی در مقایسه با سیستم های مبتنی بر ابر است.

به نظر می رسد استراتژی بازاریابی اپل برای فناوری هوش مصنوعی آن براساس میزان کارآمدی آن در زندگی روزمره کاربران و نه قدرت سیستم، بنا شده است. پیش بینی می شود استراتژی هوش مصنوعی وسیع تر اپل همراه آپدیت های نرم افزاری قابل توجه در مراسمWWDC در ماه ژوئن آشکار شود.

کد خبر 6085322 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی توسط Bellwether، هوش مصنوعی آلفابت،
  • برنامه جدید هوش مصنوعی شرکت آلفابت، Bellwether، توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی را دارد
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است
  • ببینید | اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی