Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هیات رئیسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

در این دیدار نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمد‌های سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست وزارت صمت به عنوان عضو صاحب‌نظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد.

بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل‌های کارفرمائی و کارگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش حقوق حقوق بازنشستگان در سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیات وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.
امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳