Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در دی ماه سال ۹۶ برخی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان رباط کریم واقع درغرب استان تهران در پرداخت به موقع تسهیلات و سپرده گذاری‌های مردمی کوتاهی کردند و از طرفی افرادی که از این بابت متضرر شده بودند با تجمع در مقابل ساختمان این موسسات مالی خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

در همان روز‌ها کلیپی در رابطه با این موضوع در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از این کلیپ‌ها خانمی که در بین تجمع کنندگان حضور داشت، به یک باره به دلیل فشار ناشی از تراکم جمعیت به زمین افتاد و مورد آسیب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با وقوع این حادثه، خودروی نیروی انتظامی که برای دعوت به آرامش تجمع کنندگان به محل مورد نظر اعزام شده بود، در صحنه حاضر شد که در مقابل رسانه‌های معاند برای بر هم زدن جو عمومی و جو سازی رسانه‌ای موضوع را به گونه‌ای جلوه دادند که در واقع ماموران پلیس به تجمع کنندگان حمله کرده و قصد متفرق کردن این افراد را دارند.

تقریبا ۳ سال از وقوع این تجمع می‌گذرد و اکنون برخی از افراد با انتشار مجدد این کلیپ در فضای مجازی سعی در متشنج کردن اوضاع و آوردن هجمه به نیروی انتظامی را دارند.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با انتشار این کیلپ‌ها در فضای مجازی، گفت: دی ماه سال ۹۶ بود که عده‌ای با تجمع در مقابل یکی از موسسات مالی و اعتباری خواستار دریافت مطالباتشان شدند.

وی افزود: تجمع‌های آن سال مسالمت آمیز بود و افراد خواستار رسیدگی به خواسته هایشان بودند و از طرفی ماموران انتظامی شهرستان رباط کریم برای برقراری آرامش و تامین امنیت در محل حضور داشتند.

سرهنگ سرپناه در واکنش به اینکه آیا ماموران انتظامی با خانمی که در بین تجمع کنندگان حضور داشت، برخورد قهری کردند، تصریح کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: پس از انتشار شایعاتی پیرامون این بحث که ماموران انتظامی با تجمع کننده‌ای برخورد بد داشته، بلافاصله از فرد مورد نظر دعوت کردیم و از ایشان درخواست کردیم تا در صورت صحت داشتن موضوع؛ رسما شکایت خود را به ما اعلام کند تا با مامور خاطی برخورد کنیم.

معاون اجتماعی غرب استان تهران اظهار کرد: متاسفانه دشمنان با انتشار دوباره این کلیپ در فضای مجازی سعی دارند وجهه پلیس را بین مردم تخریب و بین هموطنان و ماموران خدوم نیروی انتظامی فاصله بی‌اندازند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فضای مجازی تجمع کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای