Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در اولین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی ضمن تاکید بر عزم و اراده جدی دولت برای اتمام پروژه‌های کلان ملی گفت: اینکه رهبر انقلاب امسال را سال جهش تولید نامیدند نشان از این دارد که به توان دولت و ملت برای تحقق این شعار اعتماد داشته‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس جمهوری در این نشست با بیان اینکه در دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام شده است که برخی از آنها در کشور بی‌نظیر بوده است، گفت: تعیین شعار جهش تولید در سال جاری نشانه‌ای از توان ملت و دولت در تحقق شعار رونق تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی با بیان اینکه افتخارات و دستاوردهای دولت قطعا افتخارات مجموعه نظام محسوب می‌شود و مایه دلگرمی مردم است از اینکه دستاوردهای دولت بخوبی‌ بیان نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: سکوت و بازگو نکردن اقدامات دولت جفا به کل نظام و ملت است. این شایسته نظام اسلامی نیست که دستاوردها و اقدامات مثبت دولت برای مردم بازگو نشود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه این دولت توانسته است در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند، گفت: همه دستگاهها موظف هستند برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی برنامه مدون داشته باشند و در این مسیر ضمن هماهنگی با سایر دستگاهها نسبت به رفع موانع تولید اقدام نموده و به صورت ماهیانه گزارش اثربخشی اقدامات خود را به ملت ارائه کنند.

دکتر روحانی با اشاره به موفقیت‌های کشور در مدیریت و مقابله با کرونا گفت: بر اساس مستندات عینی که سازمان بهداشت جهانی هم آنها را تایید کرده است، ایران از جمله بهترین کشورها در مدیریت و مقابله با این بیماری بوده است و این موضوع برای مردم ما ملموس و محرز است و می‌توان به خوبی عملکرد مجموعه دستگاه‌ها را با سایر کشورها مقایسه کرد.

رئیس جمهور با اشاره به برخی از پروژه‌های بزرگ ملی که در این دولت به ثمر رسیده، از جمله تحول سلامت، تعامل سازنده با جهان، تداوم خودکفایی در گندم، بنزین، گازوئیل و گاز، افزایش صادرات غیرنفتی کشور، احیاء دریاچه ارومیه، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، شبکه ملی اطلاعات، آبادانی روستاها و ... گفت: هر یک از این موفقیت‌های بزرگ سزاوار توجه ویژه رسانه‌ای بوده است و اگر این دستاوردها و ثمرات آنها برای مردم به خوبی بازگو بشود می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی به کل نظام تاثیرگذار باشد.

دکتر روحانی گفت: عزم و اراده دولت برای تحقق شعار جهش تولید جدی است زیرا معتقدیم که موفقیت دولت، با همراهی ملت در این مسیر گامی بلند در موفقیت کل نظام است. لذا لازم است تا همه ارکان حاکمیتی تحت یک حاکمیت واحد عمل کنند تا همانگونه که در مقابله با کرونا موفق شدیم، با عملی‌سازی جهش تولید خود را برای ورود به ایران 1400 آماده نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رسانه رهبر انقلاب سازمان بهداشت جهانی کرونا در ایران شعار جهش تولید برای تحقق تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد با پیروزی ۱-۰ برابر کادیز فاصله‌اش با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند. آنها در دیدار بعدی در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ میزبان پاری سن ژرمن هستند و کنفرانس پس از بازی ژاوی هم تحت تاثیر این دیدار بود.

پیروزی ۱-۰ برابر کادیز؟
برد مهمی بود و عالی بازی کردیم. کادیز در جدول رتبه خوبی ندارند اما ما را اذیت کردند و فوق‌العاده ظاهر شدند. برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. اگر اینطور بازی کنند، شانس بقا را خواهند داشت. خودمان هم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و قصد داشتیم رئال مادرید را تحت فشار قرار دهیم که موفق شدیم.

گل زیبای فلیکس؟
فلیکس در بازی خیلی راحت بود، ما به او فضا دادیم تا از استعدادش استفاده کند. او یک گل عالی به ثمر رساند که نتیجه توانایی‌های خودش بود. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

یک نمایش خوب دیگر از کوبارسی؟
پائو کوبارسی دورانی جدید را در باشگاه رقم خواهد زد. او یک بازیکن حیاتی برای ماست و فقط ۱۷ سال دارد! نحوه بازی او مانند بازیکنان باتجربه است و کسی فکر نمی‌کند که او ۱۷ ساله است.

بازی برگشت مقابل پی‌اس‌جی؟
حالا برای بازی با آنها آماده می‌شویم. سه‌شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ داریم که باید با سربلندی از آن خارج شویم. ما می‌خواهیم یک کار بزرگ انجام دهیم. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که در بهترین فرم‌مان در این فصل قرار داریم.

ترکیب تیم مقابل پی‌اس‌جی؟
من در مورد ترکیب بازی سه‌شنبه تصمیم گرفته‌ام اما طبیعتا درباره‌اش چیزی نمی‌گویم. ما به هواداران نیاز داریم تا ورزشگاه را پر کنند. ما تمام توان خود را در زمین بازی برای صعود به نیمهنهایی خواهیم گذاشت.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و کاهش 40 درصدی مالیات بخش تولید با لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • افقه در گفت و گو با قدس: مجلس برای تحقق شعار سال لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کند
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • عملیات «وعده صادق» موجب تقویت غرور ملی شد
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم