Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:41:59 GMT

رمزگشایی از 50 فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۳۸۳

رمزگشایی از 50 فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو متهم پرونده دستبرد به خودروهای سواری و رمزگشایی از 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: درپی گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در دستور کار کلانتری غرب پلیس مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در حالی که تیم تجسس کلانتری آبکوه این طرح را در دستور کار خود قرار داده بودند، سرقت رایانه یک خودروی پژو 206 به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و پلیس بلافاصله وارد عمل شد. 

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد سارقان با خودروی پرو پارس و 405 بوده‌اند، اضافه کرد: طرح مهار بلافاصله اجرا  و  دو متهم دستگیر شدند، آنها به 50 فقره سرقت تاکنون اعتراف کرده‌اند.

صارمی ساداتی بیان کرد: ماموران کلانتری آبکوه یک مالخر اموال مسروقه را نیز در مخفیگاهش دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کرده است. 

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: تحقیقات پرونده با دستورات مقام قضایی انجام شده است.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو مشهد سرقت فرمانده انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد