Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از بازگشایی مجموعه‌های ورزشی طبق استانداردهای ستاد ملی مقابله با کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  همایش آموزشی توجیهی فعالیت‌های ورزشی با حضور امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این مراسم امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: بازگشایی ۵۸ مجموعه ورزشی قطعی شده که ۱۷ خرداد این مجموعه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند. با توجه به اینکه طبق آخرین اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تأییدیه وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان در اعلامیه شماره ۱۶، انجام بازی‌های والیبال و فوتبال سالنی مجاز شمرده شده‌اند، شمار مجموعه‌های ورزشی که بازگشایی می‌شوند، به ترتیب افزایش پیدا خواهد کرد.  

وی درباره چگونگی انتخاب نوبت بازگشایی مجموعه‌های دارای مجوز فعالیت، در مناطق مختلف، گفت: بازگشایی مجموعه‌های ورزشی طبق استانداردهایی که ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس تعداد رشته‌هایی که آزاد می‌شوند و امکان فعالیت دارند انجام می‌شود و این مجموعه‌ها بر اساس شرایط منطقه‌ای بازگشایی نمی‌شوند. اما از آنجا که سازمان ورزش تهران مجموعه‌های مختلفی در همه مناطق تهران دارد، مجموعه‌هایی که بازگشایی می‌شوند در تمام مناطق ۲۲ گانه پخش شده‌اند.

محسنی بیان کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران به‌عنوان متولی ورزش شهروندی وظیفه ایجاد نشاط در بین شهروندان را بر عهده دارد و بر این اساس کمترین میزان دریافت شهریه را در مقایسه با مجموعه‌های ورزشی خصوصی  و سایر نهادها دارد.

انتهای پیام/۴۱۴۸

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان ورزش شهرداری تهران مجموعه های ورزشی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه