Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:31:33 GMT

قانون پنج تعویض در هر بازی به بارسلونا کمک می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۳۹۳

قانون پنج تعویض در هر بازی به بارسلونا کمک می کند

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا معتقد است که طرح پنج تعویض در هر بازی بارسلونا کمک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی حدود دو ماهه رقابت‌های لالیگا اخیراً مشخص شد که بازی ها از حدود دو هفته دیگر برگزار خواهد شد؛ دیدارهایی که باید پشت درهای بسته ورزشگاه و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال به طور قطع برگزاری بازی ها در ادامه فصل با فشردگی زیادی همراه خواهد بود. از طرف دیگر گرمای هوا نیز می تواند برای بازیکنان دردسرساز شود؛ موضوعی که باعث شد اخیراً قانون ۵ تعویض در هر بازی تا پایان فصل جاری تصویب شود.

 

 

 

 

مدافع فرانسوی بارسا یعنی کلمنت لنگله اما از طرح پنج تعویض هر بازی استقبال می کند. او در این باره گفت: " به طور کلی بازیکن از این مزیت بهره مند خواهد شد زیرا هر ماه بازی های زیادی را در گرما و مسافرت زیاد خواهیم داشت. خواهید دید که این موضوع می‌تواند به بارسلونا کمک زیادی بکند.

 

ما می‌دانیم که باید بازی‌های زیادی انجام دهیم اما با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر خواهیم شد. این ۱۱ مسابقه یک لیگ جدید است و ما باید تا حد امکان امتیاز کسب کنیم. درست مثل این می‌ماند که لیگ دوباره شروع شود."

کلمنت لنگله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند

مهاجم لهستانی کهنه‌کار بارسلونا قصد ترک این تیم اسپانیایی را ندارد.

طرفداری | طی چند هفته گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده مهاجم بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، وجود داشته است. اما خود بازیکن می‌خواهد در بارسلونا بماند و به بازی در جمع آبی‌واناری‌ها ادامه دهد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، روبرت لواندوفسکی تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. این بازیکن 35 ساله که در سال 2022 به بارسلونا پیوست، تا سال 2026 قرارداد دارد، هرچند سال آخر قرارداد اختیاری است و به تعداد بازی‌های او در فصل 2024/25 بستگی دارد.

علاقه اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان به جذب روبرت لواندوفسکی

سران فوتبال در عربستان سعودی مدتهاست که لواندوفسکی را تحسین می‌کنند و خواهان جذب او در این تابستان هستند، به طوری که یک باشگاه ناشناس از این کشور خاورمیانه‌ای حتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای او ارائه داده است. علاوه بر آن، یکی از رقیبان بارسلونا در لالیگا، اتلتیکو مادرید هم به این بازیکن باتجربه علاقه‌مند است و صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه او با ژائو فلیکس مطرح شده بود.

لواندوفسکی می‌خواهد در بارسلونا بماند

فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار، در به‌روزرسانی خود در مورد وضعیت لواندوفسکی می‌گوید که این مهاجم گلزن تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. ستاره سابق بایرن مونیخ بارها به طور علنی گفته است که در بارسلونا خوشحال است و در کنار خانواده‌اش در این شهر احساس آرامش می‌کند. این مهاجم 35 ساله پس از یک دوره افت، دوباره به فرم خوب خود بازگشته و در هفته‌های اخیر به طور مرتب گلزنی کرده است. بنابراین، لواندوفسکی مشتاق است که در این تابستان هم در بارسلونا بماند و در حال حاضر به فکر جدایی از این تیم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ