Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه عصر دوشنبه اعلام کرد؛ سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در دیدار با خانواده مرحومه آسیه از آن‌ها دلجویی کرد.

امیر دولتشاهی افزود: در این نشست خانواده مرحومه پناهی ضمن تشکر از حسن نیت طلوعی از پیگیری و اقدامات شهردار کرمانشاه نسبت به اتفاقات شهرک فدک تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری با اشاره به برکناری رئیس و قایم مقام اجراییات و تعلیق شهردار منطقه سه شهرداری افزود: باوجود عزل و نصب‌های انجام گرفته مجموعه شهرداری همچنان منتظر اعلام نظر مراجع قضایی در این خصوص خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برخورد قاطع و جدی با عاملان حادثه مرگ زن حاشیه‌نشین

دولتشاهی در پایان از اهالی رسانه که با صبر و حوصله پیگیر شفاف‌سازی زوایای مختلف این اتفاق هستند، تشکر کرد.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: بعد از انجام معاینات، سم‌شناسی، پاتولوژی و آزمایش‌های مربوطه در یک ماه آینده و حتی کمتر از این زمان، علت مرگ خانم «آسیه پناهی» مشخص می‌شود.

سه شنبه هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت) ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در انتهای شهرک سجادیه را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: پیگیری پرونده زن کپرنشین کرمانشاهی از طریق بازرسی کشور

پس از تخریب کپر، خانم پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات شد، اما در مسیر انتقال دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهردار کرمانشاه مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه

حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در محله ده‌مجنون شهر کرمانشاه ساعت ۷ و ۴۳ دقیقه صبح امروز ۲۹ فروردین با حضور به‌موقع آتش‌نشانی بدون صدمات جانی مهار شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه