Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی­‌های رایانه­‌ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC 2020  ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف ۳۰ درصد برای بازی‌سازان ایرانی ۴۴ یورو محاسبه خواهد‌ شد و اعضای ساختار حمایتی «همگرا» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­‌توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­‌توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی­‌های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان و از طریق این لینک قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­‌های رایانه­‌ای است که هر ساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می­‌شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل­‌دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای می‌­پردازند. این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید ۱۹ طی روز‌های ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای رویداد آنلاین تخفیف تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان