Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان همدان از تاسیس هیئت های ورزشی تخصصی در فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ هادی قزوینه در نشست هماهنگ با هیئت دوچرخه سواری استان همدان که با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف ورود تخصصی نیروی انتظامی به ورزش‌های تخصصی تبدیل رفتارها به مهارت‌های تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارائه آموزش‌های تخصصی در رشته‌های آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، کشتی، دوچرخه‌سواری و غیره هستیم، گفت: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این راستا همکاری لازم رادارند و ازآنجاکه توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ ورزشی می‌تواند موجب پویایی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود نیروی انتظامی با تمام توان در این حوزه در رشته‌های مختلف ورود خواهد کرد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان همدان، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم و مشترک ما در برگزاری مسابقات تأمین امنیت مسابقات مختلف است که با بهره‌گیری از تفاهم‌نامه‌های مختلف در حوزه راه‌اندازی هیئت‌ها به‌سوی آینده‌ای بهتر و هماهنگ‌تر قدم برداریم.

وی با اشاره به تشکیل هیئت دوچرخه‌سواری در نیروی انتظامی استان همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه‌سواری استان، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان از همکاران ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان نیز برای اغنای برنامه‌ها دعوت به همکاری می‌شود.

سرهنگ قزوینه بابیان اینکه امسال در هفته ناجا برنامه‌های ورزشی تخصصی‌تر خواهد شد، گفت: در حال حاضر در بحث ورزش پرسنل روزهای فرد کلیه پرسنل به مدت ۸۰ دقیقه ورزش صبحگاهی انجام می‌دهند و روزهای پنجشنبه نیز ۲۵ درصد کارکنان در برنامه کوه‌پیمایی شرکت می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت دوچرخه سواری فرماندهی انتظامی استان همدان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا