Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:54:47 GMT

قایم باشک بازی که کار را به گروه نجات کشاند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۶۲۳

قایم باشک بازی که کار را به گروه نجات کشاند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه کودک چینی در حالی که مشغول بازی قایم باشک بودند پس از پنهان شدن در مکانی خطرناک مجبور شدند تا برای بیرون آمدن از نیروی امداد کمک بخواهند.

آنها بین درز دیوار خود را پنهان کردند اما غافل از اینکه گیر افتادند . امدادگران برای نجات کودکان مجبور شدند بخشی از دیوار را تخریب کنند تا بتوانند کودکان را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو توسط یکی از شاهدان گرفته و در فضای مجازی انتشار داده شد تا به والدین گوشزد شود همیشه باید یک جفت چشم مراقب کودکان در حال بازی باشد تا دست به کارهای اینگونه خطرناک نزنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قایم باشک گروه نجات کودکان چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص کیفی هوا در ساعت ۱۷، یکشنبه سوم اردیبهشت در شهرهای خرمشهر ۵۰۰، آبادان ۴۷۹ و کارون ۴۰۱ AQI که گویای وضع قهوه‌ای و بسیار خطرناک است.

این شاخص در حمیدیه ۲۲۶ AQI که بیانگر وضعیت بنفش و خطرناک است. 

شوشتر نیز با شاخص آلودگی ۱۸۳ در وضعیت قرمز نیز قرار دارد.وضعیت هوا در اهواز، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال