Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حاشیه دومین نشست مدیریان اداره کل اوقاف و امور خیریه و ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان با بیان اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته در سال جاری بین اوقاف و ثبت‌اسناد و املاک سمنان، مقرر شد نسبت به سنددار کردن ۳۰۰ پلاک موقوفه در سطح استان اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگی جدید ۲۰۰ جلد و تثبیت مالکیت از طریق جانمایی در کاداستر برای ۴۰۰ قطعه از موقوفات از دیگر محور‌های توافقات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه باهدف تسریع در برطرف کردن مشکلات ثبت املاک وقفی استان کارگروه مشترک استانی با عضویت مدیران کل، معاونین و کارشناسان دو دستگاه و مسئول کاداستر اداره کل ثبت‌اسناد تشکیل می‌شود، تاکید داشت: طی نشست‌های برگزارشده در سال جاری بین دو دستگاه، مقرر شد اداره کل اوقاف، آمار پلاک‌های فاقد سند مالکیت را به تفکیک شهرستان‌ها به اداره ثبت اعلام کند تا سرعت کار در راستای اخذ اسناد بیشتر شود.

حجت‌الاسلام تدینی گفت: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ استاد مالکیت موقوفات یکی از اولویت‌های ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان و ثبت اسناد و املاک استان است و در این زمینه همکاری خوبی بین دو اداره کل برقرار است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته تا اوایل خردادماه اقدامات میدانی متوقف مانده بود که با عنایت به اینکه تصمیمات اتخاذشده در سطح کشور و بر اساس ابلاغیه‌های هیئت دولت مقرر شد اقدامات میدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا ثبت اسناد و املاک مالکیت موقوفات کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ثبت اسناد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهمن اخلاقی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد.

وی سال‌ها سابقه کار در مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان را دارد.

اخلاقی جایگزین امیر کرم زاده شد که دو سال و نیم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بود.

وی قرار است امروز به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معارفه شود.

یکی از انتقادات از مجموعه میراث فرهنگی استان سمنان تغییر مکرر مدیران کل در این مجموعه است به صورتی که در شش سال اخیر این اداره کل پنج مدیرکل و سرپرست را به خود دیده است.

حالا باز هم قرار است این اداره کل مهم به مدت نامعلومی با سرپرست اداره شود.

کد خبر 6085239

دیگر خبرها

  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس