Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@05:59:11 GMT

پنحمین و آخرین نفتکش ایرانی وارد بندر ونزوئلا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۶۲۹

پنحمین و آخرین نفتکش ایرانی وارد بندر ونزوئلا شد

پنجمین و آخرین نفتکش ایرانی که روز گذشته وارد آب‌های ونزوئلا شده بود امروز وارد بندر این کشور شد تا محموله سوخت خود را به ونزوئلا تحویل دهد.

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین و آخرین نفتکش حامل سوخت و تجهیزات ایران وارد بندر ونزوئلا شد تا محموله خود را تحویل دهد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این نفتکش که «کلاول» نام دارد روز گذشته وارد آب‌های ونزوئلا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه روز پیش «فاکسون» دیگر نفتکش ایرانی، مواد سوختی را که بسیار مورد نیاز ونزوئلا است به این کشور تحویل داده بود.

سه نفتکش قبلی ایران با نام‌های «فورچون»، «فارست» و «پتونیا» نیز محموله‌های سوخت خود را به ونزوئلا تحویل داده بودند.

ایران و ونزوئلا تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارند و واشنگتن در حال رصد این عرضه سوخت است و به دولت، بنادر، کشتی‌داران و بیمه‌گران هشدار داده است که در صورت کمک به نفتکش‌ها با اقدامات تحریمی مواجه خواهند شد.

در بیشتر 1800 پمپ بنزین ونزوئلا، خودروساوران می توانند ماهانه 60 تا 120 لیتر بنزین با نرخ یارانه‌ای حدود 2.5 دلار در هر لیتر خریداری کنند. بیش از این مقادیر دیگر شامل یارانه نمی‌شود و گران‌تر است.

اقدام ایران و ونزوئلا در حالی که هر دو کشور تحت تحریم های آمریکا قرار دارند، بازتاب های زیادی داشته و عصبانیت مقامات واشنگتن را به دنبال داشته است.

بنزین ونزوئلا که روزگاری ارزان ترین بنزین جهان به شمار می رفت اکنون به گران ترین در جهان تبدیل شده است. در 27 آوریل حدود یک ماه پیش، هر گالن بنزین در ونزوئلا 7.57 دلار (هر لیتر بیش از 2 دلار) فروخته می شد که یکی از گران ترین نرخ ها در جهان به شمار می رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نفتکش ونزوئلا گام پنجم ونزوئلا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اگر بحث فوتبال را جدا کنیم، والیبال در سال‌های اخیر اقبال فوق‌العاده‌ای از سمت مردم داشته و به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی تبدیل شده است. درخشش این رشته ورزشی در عرصه ملی باعث شدکه لیگ والیبال نیز با جذابیت متفاوتی نسبت به سال‌های دورتر دنبال شود.

همین بالا رفتن کیفیت و حساسیت لیگ برتر والیبال که البته آن‌هم دوباره در دو سه فصل اخیر با کاهش ملموسی مواجه شده این نتیجه را به همراه داشته که رقم درخواستی و دریافتی بازیکنان این رشته ورزشی نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شود.

با این حال به نظر می‌رسد امسال شرایط به شکل متفاوت و عجیبی در این زمینه دنبال خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی بازیکنان برای عقد قرارداد با باشگاه ها پیشنهاداتی نجومی را ارائه داده‌اند و حتی نسبت به دریافتی فصل گذشته خود افزایش ۳۰۰ درصدی طلب می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت که مثلاً یک ملی پوش والیبال دیگر حاضر نیست با مبلغی زیر ۵ یا ۶ میلیارد تومان با تیمی قرارداد ببندد. اگرچه شاید حق هر بازیکنی است که به مسائل مالی فکر کند و از این بابت دغدغه‌مند باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که باشگاه‌های والیبال بر خلاف فوتبال درآمد محدودی دارند. حالا باید دید که در نهایت این چالش جدید والیبال ایران چگونه برطرف خواهد شد؛ بازیکنان از مواضع خود تا حدودی کوتاه خواهند آمد یا باشگاه‌ها راضی به پرداخت دستمزد درخواستی آنها می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان