Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ارسال پیاکی به رئیس ستاد ارتش این رژیم خواهان اتخاذ تدابیر امنیتی برای اجرای طرح اشغالگران الحاق اراضی کرانه باختری شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو فاش کرد که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش دستور داده در اتخاذ تدابیر امنیتی لازم برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری و منطقه غور اردن تسریع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی درنظر دارد به زودی این طرح جنجالی را وارد فاز اجرایی کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین حال و به رغم انتشار اخباری از تعویق اجرای این طرح، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین اعلام کرد عملا اجرای این طرح کلید خورده است و از جامعه جهانی خواست هرچه سریعتر برای ممانعت از ااجرای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی که پیامدهای ناگواری برای فلسطین و منطقه دارد وارد عمل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد حماس: اسرائیل در پی کوچاندن فلسطینی ها از کرانه باختری به اردن است

به گزارش قدس آنلاین، «زاهر جبارین» در این باره گفت: رژیم صهیونیستی کرانه باختری را قلب اجرای طرح های صهیونیستی خود به شمار می آورد به همین دلیل با ایجاد موانع متعدد در کرانه باختری، درصدد وادار کردن اهالی این منطقه به مهاجرت به اردن و محروم کردن آنها از دستیابی به حقوقشان است.

مسوول دفتر شهدا، اسیران و مجروحان حماس افزود: رژیم اشغالگر، یک طرح سه مرحله ای شامل شهرک سازی، اشغال مسجد الاقصی و نقض حقوق اسرای فلسطینی را در دستور کار قرار داده است.

عضو ارشد حماس تأکید کرد: کابینه رژیم اشغالگر، برای اجرای تجاوزات شهرک نشینان به اهالی کرانه باختری اقدام به مسلح کردن آنها کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم کرانه باختری طی بیش از 2 سال پیش در حال مقاومت با شهرک نشینان صهیونیست هستند و هرگز در مقابل نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان تسلیم نخواهند شد.

جبارین همچنین گفت: هرگز مقاومت ما کمتر از ملت های مقاوم نخواهد بود و بر اشغالگران پیروز خواهیم شد. به همین دلیل، جهان باید بداند که ما زیر سلطه اشغالگران هستیم و باید این اشغالگری پایان یابد.

عضو ارشد جنبش حماس در ادامه گفت: جبهه های متوالی مقاومت در برابر اشغالگران، به ویژه در کرانه باختری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل، اهالی کرانه باختری با مشارکت در این مبارزات، از مقاومت برادرانشان در غزه در برابر اشغالگران حمایت و به طور سراسری علیه نیروهای اشغالگر قیام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه اش درباره هیچ توافقی بر سر آزادی اسرای صهیونیست از غزه، جدیت ندارند و تا هر زمان که اشغالگران برای جنگ افروزی آماده باشند ما نیز برای مقابله و مقاومت آماده هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • تحلیلگران: اسرائیل از شهرک‌نشین‌ها برای تخلیه کرانه‌باختری از فلسطینی‌ها استفاده می‌کند
  • زخمی شدن یک سرباز زن صهیونیست در جنوب نابلس
  • سرزمین‌های اشغالی؛ از خاموشی تا بمباران موشکی و پهپادی
  • کرانه باختری در قلب درگیری و طرح صهیونیستی قرار دارد
  • عضو ارشد حماس: اسرائیل در پی کوچاندن فلسطینی ها از کرانه باختری به اردن است
  • صهیونیست‌ها نظامیان بیشتری به کرانه باختری می‌فرستد
  • کرانه باختری شعله ور شده است+فیلم/نگرانی شدید ارتش رژیم صهیونیستی
  • تداوم یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری