Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:31:59 GMT

آبی‌پوشان به دنبال جذب یک پدیده

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۰۷

آبی‌پوشان به دنبال جذب یک پدیده

باشگاه اینترمیلان برای انتقال ساندرو تونالی با برشا به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد باشگاه اینترمیلان برای انتقال ساندرو تونالی از دیگر رقبا پیش افتاده است.

روزنامه «کوریره دلا سرا» خبر داد، باشگاه اینترمیلان پیشنهاد قراردادی ۴ ساله با حقوق ۲,۵ میلیون یورو برای هر فصل را به ساندرو تونالی ۲۰ ساله ارائه کرده و مورد موافقت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه برشا هم مبلغ این بازیکن که «پیرلوی جدید» معروف شده را ۵۰ میلیون یورو تعیین کرده و اینتری‌ها با تأمین این مبلغ مشکلی ندارند، چرا که اخیراً مائورو ایکاردی را با همین مبلغ فروخته‌اند و درآمد حاصل از فروش مهاجم آرژانتینی را صرف خرید تونالی خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینترمیلان ساندرو باشگاه برشا مائورو ایکاردی اینترمیلان باشگاه اینترمیلان باشگاه برشا ساندرو مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها انداخته‌ایم.

به گزارش طرفداری، انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست هافبک کرده که فیلیپه کوتینیو در صدر این فهرست قرار گرفته است. هافبک 31 ساله برزیلی در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین هافبک‌ها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کوتینیو، انزو فرناندز از چلسی در جایگاه دوم ایستاده است. هافبک آرژانتینی در فصل 23-2022 و با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت هافبک‌ها هم به ستاره این فصل آرسنال تعلق دارد.

دکلان رایس در فصل 24-2023 و در انتقالی به ارزش 116.6 میلیون یورو از وست‌هم به آرسنال پیوست تا او در همان اولین فصل شروع کارش در جمع توپچی‌ها خوش بدرخشد. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها می‌اندازیم.

نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست هافبک کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معرفی 11 مرد"گران قیمت" بوندسلیگا

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند
  • روزنامه دولت: هفته پیش، رئیسی در باره برخوردهای نامناسب با پدیده بی حجابی تذکر داده بود