Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:31:11 GMT

آغاز ارسال پیامک به تأییدشدگان مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۱۰

آغاز ارسال پیامک به تأییدشدگان مسکن ملی

پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح مسکن ملی به اتمام رسید و از امروز نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

به گزارش مشرق، پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسید و از امروز به‌تدریج نتایج پالایش به تأیید شدگان، پیامک می‌شود.

بیشتر بخوانید: یک سال دیگر با وعده گذشت و مسکن ۳۴ درصد گران‌تر شد

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به‌تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش ۵۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی خبر داده و گفته است نیمی از کسانی که نام‌نویسی کردند، دارای مسکن شخصی هستند.

در این خصوص پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی در خصوص پالایش مسکن ملی، افزود: پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم‌اکنون نتایج پالایش مسکن ملی در اختیار استان‌ها قرار دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون مشخص است که چه افرادی واجد شرایط هستند که این نتایج از طریق سامانه و با پیامک به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط هستند، از امروز به تدریج به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود؛ پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق محمد اسلامی مسکن ملی طرح مسکن ملی قیمت مسکن مسکن راه و شهرسازی نتایج پالایش واجد شرایط مرحله دوم مسکن ملی دوم طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید تجری، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای اخیر در استان گلستان پیامکی با عنوان «ثبت نام طرح کمک معیشتی دریافت کنید» برای شهروندان گلستانی ارسال می‌شود که این پیامک‌ها حاوی لینک آلوده و جعلی هستند.

وی افزود: از همه شهروندان خواسته می‌شود این موضوع را مورد توجه قرار داده و آن را به نزدیکان خود هشدار دهند و توجهی به پیامک نداشته و لینک را باز نکنند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: برخی اوقات گوشی افراد حک می‌شود و این پیامک‌ها از طرف فرد برای همه مخاطبان به صورت ناخودآگاه ارسال می‌شود. افراد توجه داشته باشند پیامی که با عنوان ثبت نام کمک معیشتی برای آنها ارسال شد و حاوی لینک بود صد درصد یقین داشته باشند که کلاهبرداری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های دولتی به هیچ عنوان با شماره‌های شخصی پیامک برای افراد ارسال نمی‌کنند، یادآور شد: تمامی این پیام‌ها با شماره ۶۰۳۰ در حال ارسال است.

تجری اظهار کرد: افراد توجه داشته باشند زمانی که پیام برای آنها ارسال می‌شود و ندانسته آن را باز می‌کنند در گام نخست همان پیام برای تمامی مخاطبین گوشی همراه ارسال می‌شود و در مرحله بعدی حساب بانکی فرد در دسترس کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر فرد در صورتی که با این صحنه مواجه شد در نخستین گام گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهد تا از ارسال پیامک‌های بیشتر خود داری شود.

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: در صورت خالی شدن حساب بانکی باید فرد سریعاً با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس گرفته تا اقدامات لازم توسط همکاران در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شد.

کد خبر 6087006

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی