Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:48:02 GMT

ترامپ خواستار برخورد تهاجمی با معترضان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۲۷

ترامپ خواستار برخورد تهاجمی با معترضان شد

رئیس جمهوری آمریکا از فرمانداران این کشور خواست تا پس از خشونت معترضان و سه شبانه روز ناآرامی ده‌ها شهر در سراسر کشور، تهاجمی‌تر عمل کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دونالد ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس ویدئویی که گفته می‌شود از زیرزمین کاخ سفید است، گفت: شما باید مسلط شوید، شما باید مردم را دستگیر و محاکمه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت‌وگو که نیروهای اجرای قانون و مقامات امنیت ملی هم حضور داشتند، وی تاکید کرد باور او بر این است که این خشونت از طرف نیروهای چپ‌های تندرو انجام می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: این یک جنبش است، اگر آن را به زیر نکشید، بدتر و بدتر خواهد شد. تنها زمانی موفق خواهند شد که شما ضعیف باشید و بیشتر شما هم ضعیف هستید.

به گفته شبکه خبری سی ان ان، ترامپ با اشاره به شهری که اعتراضات از هفته گذشته پس از کشته شدن یک سیاهپوست غیرمسلح تحت بازداشت پلیس آغاز شده بود، اضافه کرد: همه دنیا از آتش گرفتن پاسگاه پلیس در مینیاپولیس می‌خندیدند.

ترامپ در ماه های اخیر به دنبال ایجاد اختلاف بین رای دهندگان آمریکایی- آفریقایی تبار بوده است در حالیکه در سه و نیم سال ریاست جمهوری خود روی موضوعاتی چون خشونت پلیس آمریکا یا نژادپرستی، اقدامی نکرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشونت ریاست جمهوری قانون کاخ سفید نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد