Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار بوشهر گفت:با حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش یافت و بخشی از این صنایع امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید زرین‌فر عصر امروز در بررسی روند اجرایی طرح‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه در سال جهش تولید توجه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی شده است اظهار داشت: در این راستا ضمن فعال شدن واحدهای راکد در راه‌اندازی صنایع در حال ساخت تسریع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهمی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در  حال اجراء است افزود: در این منطقه صنعتی، واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف در حال اجراء است که با تکمیل آنها نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد.

وی از ساخت آزمایشگاه کووید19 در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و بیان کرد: سرمایه‌گذاران در عرصه تولید به عنوان خیران و کارآفرینان مطرح هستند که حمایت از آنها مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحدهای صنعتی در حال ساخت گفت: همکاری و تعامل همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران و کارآفرینان عرصه تولید امری مهم و ضروری است.

زرین‌فر از وارد مدار شدن بخشی از صنایع در حال ساخت خبر داد و بیان کرد: با حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش یافت و بخشی از این صنایع امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز با اشاره به ساخت آزمایشگاه کووید19 در این منطقه صنعتی خاطر نشان کرد:با پیگیری و پیشنهاد منطقه ویژه اقتصادی بوشهرساخت  آزمایشگاه  کووید 19 اجرایی شد که تسریع در تکمیل آن نیاز به همکاری مسئولان دیربط دارد.

حسین نامور با اشاره به ساخت واحد تولید کاغذ دیواری تصریح کرد: این واحد در زمینی به مساحت 3 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در حال احداث است که در فاز نخست با 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال 60 نفر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در این واحد صنعتی یک میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی می‌شود تصریح کرد: در فاز دوم این شرکت طرح تولید سیلندرهای چاپ، پارچه مبلی، پارچه دیواری و تولید لامپ اجرا شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به اجرای واحد تولیدی  ساخت محرک‌های درب کرکره ای  کنترلی افزود: این واحد که نخستین واحد در کشور محسوب می‌شود در زمینه تولید گیربکس و موتور درب کرکره‌ای کنترلی فعالیت دارد.

واحدهای تولیدی راکد منطقه ویژه اقتصادی بوشهر احیا شدمنطقه ویژه اقتصادی بوشهر از بن‌بست خارج شد / پذیرش تخفیف 20 درصدی سود بازرگانی در منطقهواحدهای تولیدی راکد استان بوشهر فعال‌سازی می‌شود

نامور با بیان اینکه این واحد تولیدی در فاز نخست تولید گیربکس را به‌طور کامل و در فاز دوم تولید موتور را آغاز کرده است گفت: در حال حاضر تولید ماهانه 5000 دستگاه و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های آتی تولید به 8000 دستگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر واحدهای تولیدی سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحد‌های تولیدی و خدماتی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

او افزود: از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای تجهیز و آماده سازی در سایت مرکزی هزینه شده است.

زارعی بیان کرد: همچنین از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و همچنین دو هزار و ۹ نفر در واحد‌های مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی فعال هستند

او با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به کارند تصریح کرد: پارسال ۲۱ هزار و ۸۶۴ کامیون ترانزیت انجام دادند و همچنین ۱۷۱ بارگیری از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی انجام شد.

زارعی اظهار کرد: صادراتی که در سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸ کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین پارسال کل ناوگان ورودی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان ۷۶ هزار و ۴۰۵ کامیون بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • کاهش مالیات بر تولید؛ چگونه؟/ مالیات غیرمولدها باید افزایش یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد