Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@15:06:54 GMT

ترامپ:هزاران نفر را سرکوب و بازداشت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۹۴

ترامپ:هزاران نفر را سرکوب و بازداشت می‌کنیم

‌ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا صبح دوشنبه (به وقت واشنگتن) در گفت‌وگو با فرمانداران ایالت‌های مختلف از ضعف آنها در کنترل اوضاع پس از قتل «جورج فلوید»‌ مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکایی انتقاد کرد.

رئیس جمهور آمریکا که در یک ویدئوکنفرانس با فرمانداران صحبت می‌کرد، گفت که حضور ماموران امنیتی در واشنگتن امروز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فایل صوتی که شبکه خبری «سی‌بی‌اس» بدست آورده، ترامپ گفت: «واشنگتن تحت کنترل بسیار خوبی قرار دارد اما قصد داریم کنترل بیشتری بر آن اعمال کنیم. قصد داریم هزاران نفر را بازداشت کرده و بسیار قوی سرکوب کنیم.»

سخنان وی در حالی مطرح می‌شود که «موریل بوزر» شهردار واشنگتن اعلام کرد که در پایتخت آمریکا از ساعت 7 عصر امروز به مدت دو شب مقررات منع آمد و شد اعمال خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه خبری سی‌بی‌اس، یکی از شرکت کنندگان در این ویدئوکنفرانس سخنان رئیس جمهور آمریکا را «نامتعادل» توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا به فرمانداران گفت: «شما باید به اوضاع مسلط شوید و اگر نتوانید مسلط شوید وقتتان را هدر داده و مشتی جاهل به نظر خواهید آمد. باید به اوضاع مسلط شوید.»

ترامپ در این ویدئوکنفرانس از فرمانداران خواست تا کسانی را که به آتش زدن پرچم آمریکا اقدام می‌کنند نیز مجازات کنند.

310311

کد خبر 1394820

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند

این شکایت‌ها که نماینده میلیون‌ها مصرف کننده هستند، منعکس کننده ادعا‌های هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر این هستند که اپل، قانون ضد انحصارطلبی آمریکا را با سرکوب فناوری اپلیکیشن‌های پیام رسان، کیف‌های دیجیتالی و سایر اقلامی که می‌توانستند رقابت در بازار برای تلفن‌های هوشمند را افزایش دهند، سرکوب کرده است.

به گزارش ایسنا، اپل با انبوهی از شکایت‌های جدید مصرف کننده روبرو شده که با استفاده از پرونده ضد انحصارطلبی اخیر وزارت دادگستری آمریکا و ۱۵ ایالت علیه این شرکت، مدعی هستند اپل بازار تلفن هوشمند را تحت انحصار خود قرار داده است.

دستکم سه شکایت گروهی از روز جمعه در دادگاه‌های فدرال کالیفرنیا و نیوجرسی توسط مالکان آیفون مطرح شده که مدعی هستند اپل، هزینه محصولاتش را از طریق رفتار ضد رقابتی افزایش داده است.

این شکایت‌ها که نماینده میلیون‌ها مصرف کننده هستند، منعکس کننده ادعا‌های هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر این هستند که اپل، قانون ضد انحصارطلبی آمریکا را با سرکوب فناوری اپلیکیشن‌های پیام رسان، کیف‌های دیجیتالی و سایر اقلامی که می‌توانستند رقابت در بازار برای تلفن‌های هوشمند را افزایش دهند، سرکوب کرده است.

اپل، ادعا‌های دولت آمریکا را رد کرده است. این شرکت مستقر در وپرتینوی کالیفرنیا، بلافاصله درباره شکایت‌های مصرف کنندگان اظهار نظر نکرد.

استیو برمان، وکیلی که شرکت حقوقیش هاگنز برمان، یکی از پرونده‌های جدید را ثبت کرده است، خاطرنشان کرد شرکت وی پیش‌تر از اپل به دلیل مقابله با رقابت برای کیف موبایل اپل پی شکایت کرد.

برمان گفت: خوشنود هستیم که وزارت دادگستری با رویکرد ما موافق است.

اپل پیش از این مشغول مبارزه با شکایت‌های خصوصی بود که شیوه‌های تجاری این شرکت را به عنوان ضد رقابتی به چالش کشیده بودند.

یک قاضی در فوریه حکم داد اپل باید یک شکایت حقوقی روبرو شود که به نمایندگی از میلیون‌ها مصرف کننده، مدعی است این شرکت بازار اپلیکیشن‌های آیفون را قبضه کرده است. اپل، این ادعا‌ها را رد کرده است.

هاگنز برمان پیش از این به یک توافق ۵۵۰ میلیون دلاری در پرونده‌های جداگانه مربوط به قیمت گذاری کتاب الکترونیکی و سیاست‌های فروشگاه برنامه اپل دست پیدا کرده بود.

دیگر خبرها

  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد