Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:08:36 GMT

بازگشت کاله به والیبال در ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۸۰۸

بازگشت کاله به والیبال در ۱۴۰۰

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد حضور تیم هراز به جای کاله در فصل آینده لیگ برتر والیبال مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی در خصوص حضور تیم هراز به جای کاله آمل در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: تیم‌هایی که قصد خروج از لیگ برتر را دارند، می‌توانند امتیاز خود را به نهاد حقیقی و حقوقی واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کاله تصمیم به کناره‌گیری از لیگ برتر را گرفت و اعلام کرد سال ۱۴۰۰ باز خواهد گشت؛ به همین منظور جلساتی برگزار کردیم و در نهایت چون مازندران یکی از قطب‌های والیبال کشور است و بازیکنان ملی پوش داشته و دارد، قرار شد مازندران سهمیه را از دست ندهد و هراز جایگزین شد تا از ظرفیت این استان استفاده شود.

 

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: باشگاه‌ها اگر در تاریخ اعلام شده نتوانند امتیاز خود را واگذار و بفروشند، فدراسیون برای جایگزینی آنها تصمیم خواهد گرفت.

 

داورزنی یادآور شد: البته اگر تیمی بدهی داشته باشد، تیم جایگزین باید تمام بدهی باشگاه قبلی را پرداخت کند چراکه تا وقتی تسویه حساب انجام نشود، امتیاز واگذار نخواهد شد. کاله از تیم‌های خوش حساب بوده و بدهی موجود آن، به دلیل تعطیلی مسابقات بود و مشکلی برای تسویه حساب وجود ندارد.

والیبال محمدرضا داورزنی لیگ برتر والیبال ایران کاله آمل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی لیگ برتر والیبال ایران کاله آمل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت