Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، بهمن حسین زاده اعلام کرد: در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی و با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در شرایط مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به همکاری و راه اندازی نقاهتگاهی ویژه بهبود یافتگان کرونایی با ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام این مدت که نمایشگاه برای پذیرش بهبود یافتگان کرونایی تجهیز شده بود، حتی یک نفر هم در این مجموعه بستری نشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و قرار است آغاز فعالیت نمایشگاه هم برپایی نمایشگاهی با عنوان جهش تولید و دستاورد‌های کرونا باشد، اظهار داشت: به همین منظور در جلسه مشترک مدیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران توافق شد، ارتش نسبت به تخلیه سریع نمایشگاه تهران از تجهیزات و امکانات نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونایی اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، غرفه عتبه مقدس عباسی در آخرین شب بخش بین‌الملل سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش پایانی مسابقه خود را پس از 10 روز با حضور وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران و شمار دیگری از میهمانان داخلی و خارجی و قشرهای مختلف مردم علاقه‌مند برگزار کرد که طی آن چندین هدیه متبرک به علاوه جایزه بزرگ که پرچم متبرک حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس علیه السلام بود طی قرعه‌کشی به برندگان اهدا شد.

مراسم قرعه‌کشی با حضور میهمانان رسمی در غرفه عتبه مقدس عباسی با حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران،مصطفی حسینی نیشابوری مدیر نمایشگاه بین المللی قرآن و برخی شخصیت‌های قرآنی و نمایندگان غرفه‌های شرکت کننده برگزار شد.

در پایان خانم زهرا حاجی حسینی افتخار برنده شدن پرچم متبرک حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس علیه السلام را به خود اختصاص داد و این هدیه معنوی ارزشمند در فضاهایی آکنده از معنویت و شوق زیارت مولا ابالفضل العباس علیه السلام به وی اهدا شد.

به این ترتیب غرفه عتبه عباسی، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع قرآنی خود را در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به پایان رساند.
 
در آخرین روز برگزاری نمایشگاه در بخش بین الملل، غرفه عتبه عباسی شاهد حضور مسئولان نمایشگاه بین المللی و وزیر ارشاد جهوری اسلامی ایران بود و بازدیدکنندگان به تمجید از برنامه‌های این غرفه پرداختند.

«مشتاق العلی» رئیس مجمع علمی قرآن کریم وابسته به عتبه مقدس عباسی گفت این غرفه بعد معرفتی و روحانی الهام گرفته از قرآن کریم و عترت پاک پیامبر(ص) را هدف خود قرار داد و طی ایام برگزاری بخش بین‌الملل، چندین مسابقه و برنامه‌های متنوع برگزار کرد.

یکی از بخش‌های قابل توجه غرفه عتبه مقدس عباسی، کتابت مصحف شریف توسط بازدیدکنندگان و نوشتن نامه برای امام زمان(ع) بود که این نامه‌ها به نیابت از بازدیدکنندگان در ضریح مطهر حضرت عباس علیه السلام قرار داده می‌شود.

نمایش نسخه‌های قرآن کریم چاپ عتبه مقدسه عباسیه و فعالیت‌های مختلف قرآنی از دیگر برنامه‌های غرفه عتبه عباسیه بود.

غرفه مقدسه عباسی مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت که به شوق دریافت هدایای متبرک حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و پرچم مطهر و نیز شرکت در برنامه‌های مختلف خود را به این مکان می‌رساندند.

غرفه عتبه مقدس حسینی هم اقدام به برگزاری مسابقه معنوی با هدایای ارزشمند از جمله سفر به کربلای معلی و نیز پرچم متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کرد که با استقبال گسترده و پرشور بازدیدکنندگان و عاشقان حرم مطهر حسینی همراه شد.

دیگر غرفه‌های خارجی بخش بین الملل قرآن کریم هم در آخرین شب برگزاری این بخش به گرمی از بازدیدکنندگان استقبال کردند. نمایش آثار هنری و خطاطی با موضوع قرآن کریم از جمله بخش‌های قابل توجه غرفه‌های خارجی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن