Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال لیورپول هم در حاشیه تمرینات خود به جورج فلوید که توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، ادای احترام کرد و خواستار برقراری عدالت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اقدام نژاد پرستانه پلیس آمریکایی در قبال جورج فلوید شهروند سیاه پوست که به طرز فجیعی به قتل رسید گستره اعتراضی فراوانی داشته و دامنه آتش آن اغلب شهرهای آمریکا را در برگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ورزشکاران هم در کمپین اجرای عدالت برای احقاق حق این شهروند مقتول آمریکایی ورود کرده‌اند و خواستار محاکمه عاملان این قتل شده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام اعضای تیم فوتبال لیورپول پیش از آغاز تمرینات خود با زانو زدن در مستطیل سبز به این مقتول آمریکایی ادای احترام کردند.

 

به گزارش فارس، روز گذشته هم در رقابت‌های بوندس لیگا بازیکنان بورسیا مونشن گلادباخ و بورسیا دورتموند پس از گلزنی به این کشته شده آمریکایی ادای احترام کردند و خواهان برقراری عدالت شدند.

جورج فلوید ۴۶ ساله روز دوشنبه در اثر برخورد خشن و غیرانسانی پلیس آمریکا جان باخت. 

در فیلمی که از صحنه مرگ او منتشر شده است، پلیس سفید پوست آمریکا زانوی خود را روی گردن جورج فلوید قرارداده و این در شرایطی بود که این فرد به سختی نفس می‌کشید و در نهایت جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال آمریکا قتل لیورپول ادای احترام جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن

اعتراضات گسترده‌ای علیه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است، در این میان، معترضان فریاد می‌زدند: «جو باید برود.» مبنع: چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح