Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به‌عنوان نماینده قانونى این فدراسیون برای حضور در نشست دبیران کل فدراسیون‌هاى منطقه آسیاى مرکزى به AFC معرفى شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نشست آنلاین دبیران کل فدراسیون‌هاى فوتبال کشورهاى آسیاى در پایان هفته جارى برگزار خواهد شد و موضوعات مرتبط با فعالیت‌هاى فوتبال آسیا در سال بحرانى ٢٠٢٠ مورد بحث و بررسى قرار مى‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ضوابط و قواعد همیشگى ثبت نام رسمى و مراحل تکمیل فرم رجیسترى به‌منظور حضور نماینده قانونى ایران در این نشست آنلاین انجام شده و مهدى محمد نبى به‌عنوان دبیرکل رسمى و قانونى فدراسیون در این کنفرانس سالانه که به‌صورت آنلاین  برگزار می‌شود، شرکت خواهد داشت.

گفتنى است ارسال ایمیل براى برخى اشخاص که سابقه فعالیت در فدراسیون فوتبال را داشته‌اند سهوی  بوده و  افراد غیرمسئول با دریافت چنین ایمیل‌هایى امکان حضور در جلسات رسمى را پیدا نخواهند کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال محمد مهدی نبی دبیرکل فدارسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است

نماینده الجزایر در نشست شورای امنیت تاکید کرد که برقراری صلح و امنیت تنها در صورت احقاق حقوق ملت فلسطین امکان دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نماینده الجزایر در نشست شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد که خاورمیانه در شرایط حساسی به سر می برد که لازم است همگان به قوانین بین  المللی گردن نهند.

وی افزود ما در برابر دو راهی پایبندی به قوانین بین المللی یا ورود به هرج و مرج قرار داریم.

وی بر مخالفت کشورش با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار  غزه تاکید کرد و گفت باید از وقوع این حمله جلوگیری کرد.

نماینده الجزایر در سازمان ملل در این نشست تاکید کرد صلح و امنیت تنها زمانی برقرار می شود که ملت فلسطین از حقوق مشروع خود برخوردار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • در جلسه شورای امنیت چه گذشت؟
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است
  • دله آلی کارشناس فوتبال شد
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست