Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@20:06:44 GMT

وضعیت عمومی مصدومان اسیدپاشی در شیراز مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۹۸۵

به گزارش ایسنا؛ محمد جواد مرادیان عصر دوشنبه ۱۳ خرداد در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت حال مصدومان حادثه اسیدپاشی شیراز، اضافه کرد: حال مصدومان حادثه اسیدپاشی خوب بوده و درحال گذراندن دوره‌های درمان است.

او افزود: این مصدومان ظهر دوشنبه ۱۲ خرداد به بیمارستان نمازی و امیرالمومنین و خلیلی شیراز منتقل شدند که پس از بستری در بخش سوختگی، درمان‌های مربوط به سوختگی با اسید برای آنها آغاز و تا کنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ادامه داد: پدر و مادر 70 ساله پدر از ناحیه صورت و مادر از ناحیه دست آسیب دیده‌اند که خوشبختانه آسیب چندانی به آنها وارد نشده است.

رئیس اورژانس فارس بیان کرد: برای امدادرسانی بله مصدومان 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایسنا، ظهر دوشنبه ۱۲ خرداد با اعلام خبری مبنی بر اسیدپاشی در شیراز- خیابان محب غربی بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام و با تحقیقات میدانی بلافاصله متهم از طریق مأموران حوزه کلانتری گل سرخ شناسایی و دستگیر شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید علی میر قاسم پور گفت: به علت استقبال چشمگیر حجاج گلستانی در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند در حالی که پارسال حدود سه هزار نفر از گلستان به این سفر معنوی رفتند.

وی افزود : اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میر قاسم پور تاکید کرد : برای بهره مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است.

در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود