Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، جیمز اسلک، سخنگوی نخست وزیر انگلیس در رابطه با حمله اخیر نیروهای امنیتی و گارد ملی این کشور به معترضان آمریکایی واکنش نشان داد. او ضمن انتقاد از حمله نظامیان آمریکایی به خبرنگاران حاضر در صحنه اعتراضات، گفت که دستگیری‌ و حمله به روزنامه‌نگاران آمریکایی «بسیار نگران‌کننده» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز اسلک در این‌ باره تاکید کرد: «روزنامه نگاران در سراسر جهان باید آزاد باشند و وظیفه خود را انجام دهند. خبرنگاران باید بدون ترس از دستگیری و خشونت به فعالیت حرفه‌ای خود بپردازند».

اسلک همچنین گفت که فیلم درگذشت جورج فلوید به شدت ناراحت‌کننده بوده و اینکه امیدوار است تا عدالت به طور کامل در رابطه با خاطیان قتل فلوید انجام پذیرد.

جورج فلوید طی جنایتی هولناک به دست پلیس ایالت مینیاپولیس جان باخت. در پی این حادثه، اعتراضات گسترده‌ای علیه نژادپرستی نهادینه شده در جامعه آمریکا در ایالت‌های مختلف آغاز شد و همچنان با قوت ادامه دارد. بر اساس آخرین اخبار، پنچ هزار نیروی گارد ملی آمریکا در پانزده ایالت در این کشورمستقر شدند و آماده دخالت مستقیم و سرکوب مخالفان هستند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا جورج فلوید سرکوب روزنامه نگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده نیرو‌های اصفهانی در جزیره ابوموسی گفت: در سال ۶۷ پس از حمله آمریکا به ناو‌های سهند وسبلان، پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با هشت قایق به نیرو‌های آمریکایی حمله و ضربات سهمگینی به نظامیان آمریکایی وارد کردند.


نادعلی براتی افزود: نیرو‌های ایرانی در حالی که فقط سلاح‌های ساده‌ای مثل ار پی جی در اختیار داشتند به تاسیسات، کشتی‌های نفتکش، ناو‌ها و هلی کوپتر‌های آمریکایی حمله کرده و آمریکایی‌ها مجبور شدند برای دور کردن ما از سه هواپیمای پیشرفته بهره بگیرند.


وی که تنها مجروح ایرانی این درگیری است گفت: در این عملیات دو سپاهی به شهادت رسیدند و یک قایق تندرو هدف هواپیمای آمریکایی قرار گرفت


براتی افزود: دراین عملیات یک هلی کوپتر، یک کشتی نفت کش، تاسیسات نفتی مورد بهره برداری آمریکایی‌ها در نزدیکی ابوموسی و یک کشتی باربری نظامی آمریکا منهدم و ده‌ها افسر آمریکایی کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • ایران در حمله به اسرائیل از حق قانونی دفاع از خود استفاده کرد
  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود 
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل