Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس طی یک سال گذشته با فراز و فرودهای زیادی در بخش مدیریت خود روبرو شد. حمیدرضا گرشاسبی با قانون منع حضور بازنشستگان کشوری از مدیرعاملی سرخپوشان کنار گذاشته شد تا ایرج عرب پس از چند ماه سرپرستی با تغییرات بوجودآمده در هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی برانکو ایوانکوویچ در زمان مدیرعاملی عرب باعث فشار حداکثری هواداران نسبت به عملکرد وی شد تا او نیز پس از چند ماه حضور در این تیم، صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را رها کند. پس از کناره‌گیری عرب، محمدحسن انصاریفرد جای او را در حالی گرفت که عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نبود.

اتفاقی که تنش های فراوانی را برای چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد و در نهایت انصاریفرد نیز حاضر به ماندن به عنوان مدیرعامل نشد تا مهدی رسول پناه که ریاست هیات مدیره را بر عهده داشت امور باشگاه را برعهده بگیرد.

چند ماه پیش از رفتن انصاریفرد، ایرج عرب که همچنان عضو هیات مدیره بود به دلیل اختلاف نظر با وی تصمیم به استعفا گرفت اما این پایان جدایی مردان هیات مدیره نبود. مهدی محمد نبی نیز برای رفتن به فدراسیون فوتبال و نشستن روی صندلی دبیرکلی، تصمیم به جدایی از مجموعه باشگاه پرسپولیس گرفت تا رسول پناه تنها در کنار مهرداد هاشمی و علی رغبتی جلسات را برگزار کنند.

نشست هایی که منجر به تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزاری سرخ ها شد. هر چند این تمدید زمینه های شکاف بیشتر بین اعضای هیات مدیره را فراهم کرد و مهرداد هاشمی کمتر در نشست ها حضور داشت اما در آخرین جلسه خود را به اعضای هیات مدیره رساند!

تغییرات اساسی در راه است!

وزارت ورزش و جوانان قصد دارد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در راستای خصوصی سازی سرخ ها برای ورود به بازار بورس معرفی کند. با این حال قرارداد جاری پرسپولیس با کارگزاری سرخ‌ها که وظیفه درآمدزایی از برند این باشگاه را دارد سبب شده تا مسعود سلطانی فر ترجیح به ماندن مهدی رسول پناه رئیس فعلی هیات مدیره بدهد تا بتواند امور مربوط به این قرارداد پر از شرط و بند را اداره کرده و مانع از بروز بحران جدید شود.

علی رغبتی نیز به عنوان مدیر همیشه معتمد وزیر ورزش در مجموعه سرخ ها خواهد ماند اما احتمالاً دیگر خبری از ادامه حضور مهرداد هاشمی نخواهد بود. وزارت ورزش تصمیم به اضافه کردن سه عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس دارد تا بتواند آرامش را پس از مدتها به مجموعه مدیریتی این باشگاه بازگرداند.

بازگشت رفقای یحیی و برانکو به هیات مدیره پرسپولیس

سلطانی فر همچون گذشته قصدی برای ورود مدیران جوان به باشگاه های استقلال و پرسپولیس ندارد. وزیر ورزش بار دیگر سراغ باتجربه ها رفته است. یکی از گزینه هایی که از وی به عنوان عضو مد نظر وزیر ورزش نام برده می شود، محمد علیپور رئیس اسبق تربیت بدنی شرکت نفت است که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریتی عابدینی و محلوجی را نیز داشته است. اهمیت حضور علیپور در پرسپولیس آنجایی مهم‌تر می شود که یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس در دوران مدیریت او در باشگاه نفت تهران، مربیگری آن تیم را بر عهده داشت.

از سوی دیگر محمدحسین نژادفلاح نیز بار دیگر به هیات مدیره پرسپولیس نزدیک شده است تا شاید بتواند کاری برای حل محکومیت سرخ ها در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ کند.

سرمربی موفق کروات سرخ ها در بهار سال ۹۴ با محمدحسین نژادفلاح به پرسپولیس آمد. نژادفلاح که عضو وقت مجلس شورای اسلامی بود، در ترکیه قرارداد یک و نیم ساله را با برانکو امضا کرد تا کار پروفسور و پرسپولیس آغاز شود. برانکو ۱۹ فروردین به ایران آمد تا نژادفلاح نیز سالها با موفقیت های برانکو در پرسپولیس به خود ببالد و خود را عامل حضور این مربی معرفی کند.

عضو اقتصادی برای پیشبرد خصوصی سازی

سلطانی فر تصمیم دارد عضو اقتصادی جدیدی را وارد چرخه مدیران فوتبال باشگاهی کند. او برای اینکه روند خصوصی سازی پرسپولیس را سرعت ببخشد قصد استفاده از یک کارشناس ویژه اقتصادی را دارد تا بتواند امور مالی و حقوقی باشگاه را در راستای ورود به بورس سرو سامان ببخشد.

رسول پناه در آستانه مدیرعاملی پرسپولیس

سرپرست فعلی پرسپولیس به دلیل تسلط بر قراردادهای باشگاه، بیشترین شانس را برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی سرخ ها دارد تا با کمترین اختلاف نظر با اعضای هیات مدیره، کار خود را زیر نظر وزیر ورزش پیش ببرد.

104 / 351 مهدی رسول پناه مهدی محمد نبی محمدحسین نژاد فلاح برانکو ایوانکوویچ یحیی گل محمدی پرسپولیس هیئت مدیره پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی رسول پناه مهدی محمد نبی برانکو ایوانکوویچ یحیی گل محمدی پرسپولیس هیئت مدیره پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مدیره پرسپولیس هیات مدیره رسول پناه وزیر ورزش سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی

سید احمد موسوی : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دبیران سازمانهای مردم نهاد ( ۱۲ سرشاخه تخصصی ) با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با وی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار ابتدا رحیم دلفان معاونت امور جوانان ضمن معرفی دبیران، گزارشی از عملکرد امور جوانان در سال ۱۴۰۱ ارائه نمود و برنامه های سال جاری را نیز تشریح نمود .

در ادامه دلفان خواستار توجه و حمایت از سازمانهای مردم نهاد و امور جوانان شد و افزود : در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تلاش همکاران ، سرشاخه های تخصصی سازمانهای مردم نهاد را تشکیل داده و طبق اعلام وزارت ورزش اهداف و برنامه های مختلفی اجرا شده و فعالیتهای مطلوبی از سوی این سازمانها با تعامل و همراهی اداره کل ورزش و جوانان صورت پذیرفت .

وحید والی‌زاده مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و قبولی طاعات و عبادات بر نگاه برابر به هیات‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد .

وی افزود: دبیران و زیرشاخه های سازمانهای مردم نهاد ممبعد جلسات تخصصی را بایستی با حضور سرپرست اداره کل ورزش برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد گذشته برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمایند .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات براساس بررسی عملکرد سمن ها منطبق بر برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود اظهار داشت: برخلاف گذشته که رویه مطلوب و مناسبی در پیش گرفته نشده ، سرشاخه های تخصصی یا دبیران سمن ها بایستی در کارگروه ها و شوراهای تخصصی حضور داشته باشند بنابراین بعنوان مثال ترتیبی اتخاذ می گردد که سرشاخه مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در شورای مبارزه با مواد مخدر که در استانداری تشکیل می گردد بهمراه نماینده اداره کل شرکت نماید .

والی‌زاده همچنین با اشاره به جهاد تبیین افزود : سال گذشته در صدا و سیما و در راستای جهاد تبیین ۳۰۰ ساعت برنامه اطلاع رسانی و تبلیغی جهاد تبیین تولید و پخش شده در حالیکه دبیران سمن ها و سرشاخه تخصصی سازمانهای مردم نهاد هیچگونه حضوری در این برنامه ها نداشتند و این ضعف و خلع محسوسی در حوزه سمن ها و جوانان می‌باشد .

وی عنوان کرد: سمن ها بایستی در قالب تفاهم نامه های مختلف با صدا و سیما فعالیت مثمرثمری نسبت به گذشته داشته باشند و رویکرد خود را در سال جاری تغییر نمایند .

وحید والی‌زاده مرادی اظهار امیدواری کرد : حوزه جوانان در سال جاری با نگاه ویژه و تحول گرایانه دیده خواهد شد و انتظار می رود سمن ها و معاونت جوانان براساس برنامه های تخصصی بدنبال تغییر اساسی در رویه خود باشند .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888295

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد